וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן פישלה עם 0:0 ביתי מול טולוז

דווקא אחרי תצוגת השיא מול ברצלונה, האלופה לא הצליחה להכניע את אלבן לאפון, השוער בן ה-18 של האורחת, ונותרה מרחק שלוש נקודות ממונאקו. ליון ביצעה מהפך וניצחה 2:4 את דיז'ון

מרקיניוס שחקן פריס סן ז'רמן תופס את הראש (במרכז). AP
החבר שלו מנע ממנו שער. מרקיניוס תופס את הראש, גם פרסנל קימפמבה/AP

פריס סן ז'רמן פספסה הזדמנות גדולה לצמק את הפער ממונאקו המוליכה לנקודה אחת, לאחר שסיימה הערב (ראשון) ב-0:0 מאכזב מול טולוז. עוד לפני כן, המחזור ה-26 בליגה הצרפתית סיפק דרמה בניצחונה של ליון 2:4 על דיז'ון. סנט אטיין הפסידה 2:1 במונפלייה, בורדו הביסה את גנגאן 0:3.

יוליאן דראקסלר שחקן פריס סן ז'רמן מול טולוז. רון ישועה
הפעם הקסם לא עבד. יוליאן דראקסלר/רון ישועה

פריס סן ז'רמן - טולוז 0:0

מסתבר שלא כל יום ברצלונה. אחרי האינטנסיביות האדירה ב-0:4 על הקטלאנים בשמינית גמר ליגת האלופות, אוהדי פריס סן ז'רמן תלו שלט גדול ובו הודו "ללוחמים שהגנו על הכבוד והכניסו אותנו להיסטוריה". בסיום המשחק הביתי מול טולוז, הראשון ב-2017 בו קבוצתם לא מצאה את הרשת, הם כבר היו פחות מרוצים. האלופה פספסה הזדמנות לצמק את הפער ממונאקו המוליכה לנקודה אחת, כשלא הצליחה להכניע את אלבן לאפון בן ה-18. שוער טולוז הפך לצעיר ביותר שמגיע ל-50 משחקים בשער של קבוצה בליג 1, וכמו בניצחון 0:2 על פ.ס.ז' בסיבוב הקודם, שמר על רשת נקייה. כשהבלם הברזילאי מרקיניוס כבר הכניע אותו, היה זה דווקא חברו להגנת פ.ס.ז', פרסנל קימפמבה, שעמד על הקו ומנע הכרעה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני ליון חוגגים עם קורנטן טוליסו (במרכז). AP
צמד אישי. קורנטן טוליסו חוגג את המהפך של ליון/AP

ליון - דיז'ון 2:4

מהפך גדול של המארחת ב-10 הדקות האחרונות אפשר לה להתבסס במקום הרביעי. קורנטן טוליסו העלה את ליון ליתרון עם שער מקרוב בדקה ה-11, אבל בפטיסט רנה נעל את השער של דיז'ון וחבריו ידעו לנצל מצבים בצד השני. ז'וליו טבארס נגח לקורה ופנימה בדקה ה-30, ולואיס דיוני הלוהט ניצל איבוד כדור של מקסים גונאלון והפך בדקה ה-48. ליון תקפה בחמת זעם, ורק בדקה ה-80 הצליחה לפרוץ את הבונקר. ממפיס דפאי בישל לטוליסו שהשלים צמד, אלכסנדר לקאזט כבש את הפנדל ה-10 שלו העונה בחלוף ארבע דקות והמחליף נביל פקיר חתם בדקת הסיום.

מונפלייה - סנט אטיין 1:2

הירוקים פספסו הזדמנות להישאר קרובים ליריבה המושבעת ליון. קווין מונה פאקה כבש שער נהדר מהאוויר כשהמשיך כדור ארוך של המגן קווין תאופיל קתרין בדקה ה-12, אבל פול לאן איזן בדקה ה-49 עם בעיטה לחיבורים ברגל ימין. ז'ורז'יניו מסנט אטיין הורחק באופן שנוי במחלוקת בדקה ה-51 ומונפלייה הענישה עם שער ניצחון של סטיב מונייה בדקה ה-68.

בורדו - גנגאן 0:3
לבורדו: פרנסואה קמאנו (13), ניקולא פלואה (43), גאטן לבורד (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully