וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב. לייפציג חזרה לנצח עם 1:2 מול מנשנגלדבאך

אמיל פורסברג כבש אחרי בישול של טימו ורנר (31) וגמל לו בבישול (55). יאניק וסטרגור צימק בדקה ה-81, תורגן הזאר החמיץ פנדל (45). שער 17 העונה למודסטט ב-1:1 של קלן מול שאלקה

אמיל פורסברג שחקן ר.ב. לייפציג. AP
פורסברג חוגג/AP

המחזור ה-21 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה ר.ב. לייפציג לחזור לנצח עם 1:2 מרשים בחוץ מול בורוסיה מנשנגלדבאך. פ.צ. קלן ושאלקה נפרדו ב-1:1.

בורוסיה מנשנגלדבאך - ר.ב. לייפציג 2:1

אחרי שני הפסדי ליגה ברציפות, כולל 3:0 ביתי מול המבורג במחזור שעבר, הצליחה הקבוצה של רלף האזנהוטל לחזור לנצח וצימקה את הפער בצמרת לחמש הפרש. ר.ב. לייפציג עשתה את זה עם ניצחון חוץ מרשים מאוד בבורוסיה פארק והנחילה לגלדבאך הפסד שני ברציפות אחרי ה-1:0 מול פיורנטינה בליגה האירופית בחמישי.

השער הראשון הגיע בדקה ה-31. טימו ורנר העביר כדור רוחב לאמיל פורסברג והשבדי בעט פנימה מ-18 מטר. הסייחים היו קרובים להשוות בדקה ה-45. מארווין קומפר ביצע עבירה ברחבה והמארחת קיבלה פנדל מוצדק לחלוטין. תורגן הזאר בעט טוב, אבל פטר גולאצ'י הדף נהדר. החמצת פנדל שלישית ברציפות של גלדבאך. השני של ר.ב. לייפציג הגיע בדקה ה-55 כשהפעם פורסברג הכניס כדור עומק לוורנר, שסיים נהדר עם בעיטה לפינה הרחוקה וקבע 0:2. יאניק וסטרגור צימק בדקה ה-81 ונגח פנימה את ה-1:2.

שחקן פ.צ. קלן אנתוני מודסט. GettyImages
לא מפסיק להבקיע. מודסט/GettyImages

פ.צ. קלן - שאלקה 1:1

איזו עונה נהדרת עוברת על אנתוני מודסט. החלוץ הצרפתי של קלן הבקיע שער נוסף, הגיע ל-17 שערי ליגה (מתוך 30 שהבקיעה הקבוצה), והשתווה בראש מבקיעי השערים בבונדסליגה לפייר אמריקה אובמיאנג (לרוברט לבנדובסקי 16 שערים). המארחת, שנאבקת על כרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה, מצאה את עצמב בפיגור כאשר דניאל קאליגיורי מצא את אלסנדרו שופ לשער קל בדקה השנייה, אך מודסט (43) העניק לה נקודה אחרי שני הפסדים רצופים בכל המסגרות. שאלקה עצרה את המפולת אחרי שלושה הפסדים ברצף בכל המסגרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully