וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שיא מועדון לדז'קו, שער בכורה לדאולופאו, 0:5 לפסקארה

הסקורר הבוסני כבש במשחק שמיני רצוף והוביל את רומא בחזרה למקום השני עם 1:4 על טורינו. דאולופאו העניק למילאן 1:2 על פיורנטינה, נועלת הטבלה הדהימה את גנואה בבכורה של זמאן

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. GettyImages
נשיקה למצלמה. לורנצו אינסינייה/GettyImages

המחזור ה-25 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שבעה משחקים. נאפולי המשיכה לנצח עם 1:3 בחוץ על קייבו, אך לא עלתה למקום השני לאחר שרומא הביסה 1:4 את טורינו. אינטר גירדה 0:1 בבולוניה ועל תוצאת היום חתומה פסקארה האחרונה, שמחצה את גנואה 0:5 במשחק החזרה של זדנק זמאן וניצחה לראשונה העונה (הניצחון הקודם היה טכני). מילאן חתמה את הערב עם 1:2 על פיורנטינה.

זדנק זמאן מאמן פסקארה. GettyImages
בפסקארה התגעגעו אליו. זדנק זמאן/GettyImages

רומא - טורינו 1:4

אדין דז'קו קבע שיא מועדון עם שער במשחק שמיני ברציפות והחזיר את רומא למקום השני. החלוץ הבוסני הבקיע בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-10 את שערו ה-19 העונה בסרייה A וה-29 בכל המסגרות, כשהמצרי מוחמד סלאח כבש בחצי יעף בחלוף שבע דקות. ג'ו הארט חשש מהפגזה כבדה ועוד כדור פגש את הקורה שלו, אך הג'אלורוסי הורידו הילוך וחזרו להרשית רק במחצית השנייה, כשהארגנטינאי לאנדרו פארדס ירה על הקרקע מ-25 מטרים בדקה ה-65. מקסי לופס המחליף צימק עבור טורינו בדקה ה-84 עם שער הליגה הראשון שלו העונה, אך ראג'ה נאינגולן נהנה מבישול של פרנצ'סקו טוטי וחתם בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אדין דז'קו שחקן רומא חוגג. רויטרס
11 שערים ב-2017. אדין דז'קו/רויטרס

קייבו - נאפולי 3:1

ניצחון שישי בשבעת משחקי הליגה האחרונים לנאפולי השלישית. לורנצו אינסינייה, שכבש שער יפהפה בסנטיאגו ברנבאו ביום רביעי, סובב באומנות ברגל ימין אל הרשת בדקה ה-31. שבע דקות לאחר מכן, הקפטן מארק האמשיק ניצל בלבול בהגנת קייבו ונעץ את ה-10 שלו העונה בליגה. הפולני פיוטר זלינסקי נעזר ברגל של מגן מקומי כדי לכבוש בדקה ה-58 וסך הכול הוא מעורב בשישה שערים בששת המשחקים האחרונים בליגה (שני כיבושים וארבעה בישולים). ריקרדו מג'וריני צימק בדקה ה-72.

מארק האמשיק שחקן נאפולי. GettyImages
10 שערי ליגה. מארק האמשיק/GettyImages

בולוניה - אינטר 1:0

גבריאל ברבוסה, או גביגול, לא ממש חווה עונת בכורה חלומית מחוץ לברזיל. החלוץ שהגיע לאינטר בקיץ ראה מעט מאוד דשא עד כה, אך מול בולוניה הספיקו לו שש דקות על המגרש כדי להעניק לנראזורי שלוש נקודות חשובות עם שער הבכורה שלו באינטר ובסרייה א'. גביגול (81) סיים התקפה יפה של קבוצתו עם דחיקה מקרוב אחרי מסירת רוחב של דנילו ד'אמברוסיו והעלה את אינטר למקום הרביעי עם ניצחון שני ברציפות, כאשר בשניהם נאלצה להסתדר ללא מאורו איקרדי המורחק. מי שפתח הערב במקום איקרדי הוא בן ארצו רודריגו פלאסיו, שסיפק בדקה ה-12 החמצה מדהימה ממטר, אחרי עבודת הכנה מצוינת של איבן פרישיץ'. למזלו של סטפנו פיולי, הוא בחר להחליף את פלאסיו בגביגול, שהצליח מעט יותר. למעשה, הוא הבקיע בבעיטה השנייה שלו בסך הכול ב-58 דקות בהן שיחק העונה בליגה.

גביגול שחקן אינטר חוגג שער. GettyImages
גיבור הרגע. גבריאל ברבוסה/GettyImages

מילאן - פיורנטינה 1:2

הרוסונרי נותרו במאבק על הכרטיסים לאירופה והרחיקו משם את פיורנטינה של פאולו סוזה. יוראי קוצקה הסיט לרשת כדור חופשי של חוסה סוסה בדקה ה-17 והעלה את מילאן ליתרון, אבל ניקולה קאליניץ' התגנב בין בלמי המארחת והשווה בחלוף ארבע דקות אחרי כדור רוחב מצוין של פדריקו קייזה. בדקה ה-31 הגיע הרגע הגדול של ג'רארד דאולופאו - רגע לו חיכה 419 ימים. שחקן ברצלונה לשעבר, המושאל למילאן מאברטון, התקדם באין מפריע ובין ארבעה שחקני פיורנטינה בעט כדור מסובב באלגנטיות מ-16 מטרים אל הרשת. שער ראשון שלו במדי מילאן, ראשון בכלל מאז 28 בדצמבר 2015 ושער ששווה שלוש נקודות.

ג'רארד דאולופאו שחקן מילאן. GettyImages
חיכה 419 ימים. ג'רארד דאולופאו/GettyImages

פסקארה - גנואה 0:5

מה תגידו על הקאמבק של זדנק זמאן? המאמן הצ'כי, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-70, חזר לפסקארה אחרי כמעט חמש שנים והפעיל את הקסם באופן מיידי. נועלת טבלת הליגה האיטלקית, שניצחה רק פעם אחת (וגם זה ניצחון טכני בלבד) והפסידה בכל ששת משחקיה האחרונים, הוליכה 0:3 תוך 31 דקות והיממה את גנואה עם חמישייה אדירה. שער עצמי של לוקאס אורבן בדקה החמישית הקל את העבודה על המארחת, שהגדילה מרגלי ג'אנלוקה קפרארי (19) והמשיכה עם שער קל של אחמד בנאלי הלובי. קפרארי, השריד היחיד מהקדנציה הקודמת של זמאן, השלים צמד עם מבצע אישי בדקה ה-81 ואלברטו צ'רי חתם שלוש דקות לסיום.

שחקני פסקארה חוגגים עם ג'אנלוקה קפרארי (מימין). GettyImages
השריד היחיד מהקדנציה הקודמת של זמאן, כבש צמד. ג'אנלוקה קפרארי, מימין/GettyImages

משחקים נוספים

סמפדוריה - קליארי 1:1
לסמפדוריה: פאביו קוואליארלה (22). לקליארי: מאוריסיו איסלה (6)

אודינזה - ססואולו 2:1
לאודינזה: סקו פופאנה (7). לססואולו: גרגואר דפרל (70 ו-79)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully