וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת מילאן: ונגר, טוליסו, לואיז גוסטבו ואובמיאנג?

בכלי התקשורת באיטליה מדווחים שהקונצרן "סינו אירופה" צפוי להשלים את רכישת המועדון בימים הקרובים, ושלבעלים שבדרך יש מספר מטרות עיקריות כולל המאמן הצרפתי ושחקנה של דורטמונד

סילביו ברלוסקוני ובתו ברברה, מילאן. AP
הפעם נראה שהוא באמת בדרך החוצה. סילביו ברלוסקוני/AP

האם מילאן בדרך לימיה הגדולים? המועדון שדעך בשנים האחרונות וגם בעונה הנוכחית נמצא במקום השביעי בלבד בטבלה, צפוי לעבור שינויים גדולים בתקופה הקרובה. בכלי התקשורת באיטליה מדווחים כי הקונצרן הסיני "סינו אירופה" צפוי לרכוש את המועדון באופן סופי בימים הקרובים מידי סילביו ברלוסקוני, שהיה הדמות המרכזית במועדון ב-31 השנים האחרונות. ב"גאזטה דלו ספורט" דווח כי תמו הבעיות הבירוקרטיות, והקונצרן ישלם 320 מיליון יורו כדי להשלים את הרכישה באופן סופי.

במקביל, בארץ המגף החלו לפרסם את המטרות העיקריות של הבעלים שבדרך כאשר עלו מספר שמות מעניינים. בגזרת המאמן, פורסם כי ארסן ונגר מבוקש מאוד בסן סירו. מעמדו של המאמן הצרפתי בן ה-67 מאוד לא יציב בארסנל לאחרונה, וגם ונגר עצמו התבטא לאחרונה ואמר כי הוא עשוי לעזוב את לונדון בתום העונה. יש לציין כי מילאן היא לא היחידה שמעוניינת בשירותיו, כשדווח כי גם הקבוצה השנייה של העיר, אינטר, עשויה להחתימו למרות ההצלחה של סטפנו פיולי.

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
אמר לאחרונה כי הוא עשוי לעזוב את לונדון. ארסן ונגר/GettyImages

מבחינת סגל השחקנים, ב"קוררה דלו ספורט" דווח כי במועדון מאוד מעוניינים בשחקנה של בורוסיה דורטמונד, פייר אמריק אובמיאנג. החלוץ הנהדר של הגרמנים ונבחרת גאבון הפך לאחד משחקני ההתקפה הטובים ביבשת ונראה שלרוסונרי יהיה מאוד קשה להנחיתו באיטליה. שחקן נוסף שמעורר עניין באירופה וגם במילאן הוא קורנטין טוליסו מליון. הצרפתי בן ה-22 יכול לשחק כקשר וכמגן ועשוי להיות חיזוק משמעותי לקבוצה מצפון איטליה.

גם שמותיהם של קשרה של וולפסבורג, לואיז גוסטבו, ושל חלוצה של לאציו, באלדה קייטה, הוזכרו בתור המועמדים הבכירים שינסו לצרף למועדון. נוסף על כך, השוער ג'אנלואיג'י דונארומה שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים באיטליה, צפוי לקבל הצעה להארכת חוזה במועדון, כמו סוסו, הספרדי בן ה-23.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully