וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי: "זה הזמן למי שרוצה להלחם, אני צריך גלדיאטורים לצדי"

מאמן לסטר המיואש נחל אכזבה נוספת אחרי שהאלופה הודחה מהגביע, וניסה לעורר השראה בשחקניו עם נאום אחרי ההפסד: "הנחישות היא מה שאפיין אותנו בעונה שעברה, רוצה שנלחם עד הסוף"

קלאודיו ראניירי מאמן לסטר סיטי. רויטרס
יצליחו להתאושש? קלאודיו ראניירי/רויטרס

העונה המאכזבת של אלופת אנגליה, לסטר, נמשכה אתמול (שבת) עם הדחה בשמינית גמר הגביע אנגלי. השועלים ספגו שער בדקה ה-90 למרות שהיה עם שחקן יותר מהדקה ה-52, והפסידו 1:0 למילוול מהליגה השלישית. לסטר נמצאת נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום והצרות של מאמנה, קלאודיו ראניירי, לא נגמרות רק מספר חודשים לאחר שהיה בפסגת הכדורגל העולמי.

האיטלקי ניסה לדרבן את שחקניו אחרי המשחק ואמר כי זה הזמן להתעלות: "אני רוצה להגיד פעם נוספת לשחקנים שעלינו להלחם בכל משחק. מי שרוצה להלחם שיגיד לי עכשיו. אני צריך את הגלדיאטורים. מילוול, עם 10 שחקנים, הראו איזה גלדיאטורים הם ושיחקו עם הרבה לב".

עוד בנושא:

לינקולן הקטנטנה על גג העולם: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"
גביע אנגלי: לינקולן הדהימה, סיטי סיימה רק בתיקו, לסטר עפה

מנג'ר מילוול ניל האריס עם פרד אוניידינמה. רויטרס
"האווירה היתה מחשמלת". ניל האריס חוגג בסיום/רויטרס

ראניירי הוסיף: "זה מוזר כי זה מה שאפיין אותנו בעונה שעברה - להיות נחושים יותר מהיריב ולשחק עם הלב. לפעמים הפסדנו, אך תמיד נלחמנו. זה מה שאני רוצה לראות עד סוף העונה. ההפסד הזה אפילו יכול לעשות לנו טוב כי הפסדנו לקבוצה שנלחמת. צריך להגיד להם כל הכבוד על כך, אך למה זה קרה לנו?".

מאמן מילוול, ניל האריס, היה מאושר והחמיא לשחקניו בסיום: "היה קשה לשחק בעשרה שחקנים. הלחץ היה על לסטר והשחקנים שלי לא קפאו. האווירה באצטדיון היתה מחשמלת, זה עזר לשחקנים ולא הייתי יכול לבקש מהם יותר. הם שיחקו מצוין ונתנו הופעה גדולה במשך כל המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully