וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט שהרחיק את מריו באלוטלי: "הוא קילל אותי באנגלית"

טוני שאפרו, שהרחיק את חלוץ ניס, דיבר על התקרית: "מעדיף שלא לחשוף מה הוא אמר לי בדיוק". שוער הקבוצה: "הוא לא אמר הרבה בסיום". מאמנו: "לא יודע מה קרה, היה לו שבוע טוב"

לוסיאן פאבר מאמן ניס. AP
תומך בבאלוטלי. לוסיאן פאבר/AP

מריו באלוטלי ממשיך לעורר תשומת לב בצרפת. שחקנה של ניס הפתיע כשחתם במועדון בתחילת העונה אך פתח בצורה נהדרת ועד כה הוא הספיק לכבוש 11 שערים בכל המסגרות. עם זאת, לאחרונה חלה נסיגה ביכולתו, הוא איבד את מקומו בהרכב ואף ספג ביקורות מחבריו לקבוצה. אתמול (שבת) ניס ניצחה 0:1 את לוריין, אך באלוטלי ספג כרטיס אדום שלישי העונה והורחק בדקה ה-68, לאחר שנראה כי סינן מספר מילים לשופט.

"הוא העליב אותי באנגלית", אמר השופט טוני שאפרו בסיום. "אני מעדיף שלא לחשוף מה הוא אמר לי בדיוק". "הוא לא אמר הרבה בסיום", ציין שוער ניס יוהאן קרדינל. "אולי השופט רצה להתחשבן איתו".

מי שלא מיהר לבקר את השחקן הוא מאמנו בניס, לוסיאן פאבר, שאמר אחרי המשחק: "אני לא מאמן שממהר להאשים. לא ראיתי מה קרה במהלך ההרחקה, כנראה שנאמרו מספר מילים, אני לא באמת יודע. למריו היה שבוע טוב באימונים, הוא היה מעורב, אפילו אם לפעמים צריך להעיר לו כדי שיחזור לעמדה".

פאבר הוסיף לגבי המשחק: "כמובן שקשה לשחק בעשרה שחקנים 25 דקות לסיום. לפני כל משחק אני מדגיש ואומר לשחקנים לא לקבל אדום ולא לגרום לפנדלים. אני שמח שהצלחנו להחזיק מעמד".

עוד בנושא:

צרפת: אדום ביזארי למריו באלוטלי, ניס ניצחה 0:1 את לוריין בחוץ
בניס מאבדים סבלנות כלפי מריו באלוטלי: "הוא לא רוצה שום קשר אלינו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully