וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "לשמחתי השחקנים מתחברים לדרך שלי, נקווה שזה יימשך"

19.2.2017 / 9:45

מאמן בית"ר ירושלים דרוך לקראת הפועל תל אביב (שני, 21:00, ספורט 5): "אם נעבוד קשה, מאמין שזה יהיה תלוי בנו. טביב? המעורבות שלו תורמת לנו הרבה". קלטינס: "בית"ר ירושלים - המקום המתאים ביותר עבורי בשלב הזה של הקריירה"

צילום: מגד גוזני, עריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים קיימה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר מול הפועל תל אביב (21:00, ספורט 5). מאמן הקבוצה, שרון מימר ודוד קלטינס התייחסו לשינויים שנערכו במועדון בשבועות האחרונים.

"אני מקווה מאוד שהכול יהיה בסדר עם האוהדים שלנו", אמר שרון מימר. "יש להם חלק בגדול בהצלחת המועדון ובהצלחה העתידית. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק מול הפועל תל אביב ויודעים לאן הוא יכול לקחת אותנו. המטרה היא כמובן פלייאוף עליון, וניצחון יקדם אותנו לעבר המטרה. עידן ורד ודן איינבינדר? כששני הצדדים רוצים להמשיך זה בדרך כלל קורה. אני מקווה גם בשבילם וגם בשביל הקבוצה שתהיה המשכיות".

מימר הוסיף: "הפועל תל אביב במומנטום טוב, אז יהיה לנו קשה. יש שם סגל מספיק טוב. אם נעבוד קשה, אני מאמין שזה יהיה תלוי בנו. רן בן שמעון השאיר קבוצה טובה. לשמחתי השחקנים מתחברים לדרך שהבאתי ונקווה שנמשיך כך. אלי טביב חי את הקבוצה וזה מבורך, המעורבות שלו תורמת הרבה".

"בתור שחקן בית שגדל פה מודע לכך שיש למשחק הזה ערך מוסף", אמר דוד קלטינס. "אנחנו יודעים כמה המשחק חשוב לקהל ורוצים לשמח אותו. הפועל תל אביב נלחמת על החיים שלה, אז בטוח שלא יהיה קל. אריאל הרוש? ברור שאלחץ לו יד. גדלתי איתו ואני מכיר אותו, אבל זה לא רלוונטי. החוזה החדש הוא הבעת אמון. אני רוצה להודות לבעלים ולכל מי שיש יד בדבר. בשלב הזה של הקריירה זה המקום המתאים ביותר עבורי. מה יהיה? אי אפשר לדעת".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים זוכתה מחמת הספק מהקריאות הגזעניות מול הפועל רעננה
דוד קלטינס חתם לשלוש שנים וחצי בבית"ר ירושלים: "מאושר להמשיך פה"

דויד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים עם שרון מימר. יוני ריקנר, מערכת וואלה! NEWS
"טביב חי את הקבוצה". מימר עם קלטינס/מערכת וואלה! NEWS, יוני ריקנר

מימר לא מתכנן שינויים בהרכב לקראת ההתמודדות, וה-11 שעלו במחזור הקודם מול הפועל רעננה יפתחו גם מחר. יש לציין שמספר שחקנים בקבוצה זכו למנוחה במהלך השבוע, וכבר במשחק הבא נגד בני סכנין המאמן עשוי לחלק כוחות לקראת השבוע בו הקבוצה תשחק שלושה משחקים, שהחשוב בהם הוא באמצע השבוע הבא - משחק הגומלין בקרית שמונה במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

בנוסף, בצוות המקצועי מתכוונים לשים דגשים באסיפה על המשחק הטקטי של הפועל תל אביב, שמשחקת כדורגל סגור ומנסה לעקוץ בהתקפות מתפרצות. מימר הראה לשחקניו השבוע קטעים מהמשחק נגד הפועל רעננה, בעיקר במחצית הראשונה, בו הקבוצה הייתה חשופה בהגנה לא מעט פעמים. מעבר לכך אמר לשחקנים השבוע: "אמרו שאחרי קרית שמונה בגביע תגיע ירידה ושיהיה קשה להרים אתכם לקראת רעננה. הוכחנו אחרת וצריך להמשיך ביכולת ובקצב הזה כדי להגיע למקומות שאנחנו רוצים להגיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully