וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הברזילאי: "ברצלונה בעייתית בעסקאות עם השחקנים שלה"

חלוץ הקבוצה בעבר גילה כי היה קרוב להשאר במועדון לפני שעזב לאינטר: "כבר הגעתי לסיכום על הארכת החוזה, אך הנשיא שלהם התחרט", והוסיף: "גם בעסקת ניימאר אף אחד לא יודע מה באמת קרה"

אימג'בנק GettyImages

רונאלדו הברזילאי כיכב במדי ברצלונה בעונת 1996/97 באחת התקופות הגדולות בקריירה שלו, אך נראה שלחלוץ יש מעט מטענים כלפי המועדון בו פרח. רונאלדו יצא נגד המועדון וטען כי הם ממחישים כמה הם בעייתיים בנושא החוזים עם השחקנים שלהם, כאשר הוא חווה את זה על בשרו בתקופה ששיחק שם.

"כבר הגעתי לסיכום על הארכת החוזה שלי, חודש לפני שהעונה הסתיימה. שבוע לאחר מכן, עורך הדין של המועדון והנשיא הגיעו למסקנה שהוא אבסורדי ושהם יקבלו הצעה בסך סעיף השחרור שלי, שהיא אז 29 מיליון יורו" גילה הפנומן. רונאלדו הוסיף: "החוויה שם היתה מדהימה, אך לא הייתי יכול להמשיך שם וזו לא היתה אשמתי".

עוד בנושא:

לואיס אנריקה: "מה שעושים לנו זה קרקס, מעכשיו אשמור מרחק מכל מיקרופון"
זינדין זידאן: "בייל יש רק אחד, החזרה שלו הייתה מושלמת"

רונאלדו הברזילאי במדי ברצלונה (מימין). Andreas Rentz, GettyImages
"בסוף מישהו ישלם על כל הבעיות". רונאלדו במדי ברצלונה/GettyImages, Andreas Rentz

הברזילאי נשמע מעט תוקפני כלפי המועדון, כשאמר שגם היום הם מראים שיש בצורת העבודה שלהם: "הם פועלים בדרכים שונות, כמו במקרה ניימאר למשל. אני מאמין שאף אחד לא באמת יודע מה קרה שם. אנשי המועדון ממשיכים להדגים כמה הם בעייתיים בעסקאות עם השחקנים שלהם. אני חושב שבסופו של דבר מישהו ישלם על כל הבעיות האלו".

רונאלדו הגיע לספרד אחרי תקופה נהדרת בפ.ס.וו איינדהובן במדיה כבש 42 שערים. בברצלונה רונאלדו המשיך להשתפר והפך בזמנו לשחקן הטוב בעולם לדעת רבים כשכבש 34 שערים ב-37 משחקים, הוביל את המועדון לזכייה בגביע אירופה למחזיקות גביע וסיים עם פרס כדור הזהב ואף זכה בפרס נעל הזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully