וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ואליינטה לא יהיה בסגל מול אשדוד, ורמוט צפוי להיות כשיר

19.2.2017 / 13:00

הבלם ימשיך להיעדר, הקשר נבדק ונראה שישחק. דקל קינן: "אין זמן להתעסק בלהתחבר, צריך לעמוד ביעדים". חוזהו עשוי להיות מוארך בעונה נוספת. וגם: גיא לוזון מחזיר את ריאן מהנפטלין

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שביעות רצון במכבי חיפה בעקבות הניצחון 0:2 אמש (שבת) על הפועל כפר סבא, במיוחד לאור העובדה שהניצחון בצירוף ההפסד של קרית שמונה החזיר את הירוקים למקום השישי. בקבוצה העריכו אתמול כי שני ניצחונות בשלושת המשחקים שנותרו יבטיחו את המקום בפלייאוף העליון.

דקל קינן, שכבש צמד והמשיך את כובש ההבקעה המפתיע שלו, אמר בסיום: "לא נראינו מי יודע מה, אבל היום היה חשוב לנצח ולצאת עם שלוש נקודות. השערים שלי פחות חשובים. ידענו בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות, אבל זאת התחלה חדשה ואין מה להתלהב יותר מדי, אנחנו במלחמה על הפלייאוף העליון ואין לנו זמן להתעסק בלהתחבר אלא בלהביא את הנקודות שיביאו אותנו ליעדים שלנו".

עוד בנושא:
צמד לדקל קינן, מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל כפר סבא
גיא לוזון: "אנחנו כרגע ב-30 אחוז יכולת, אין מקום לטעויות"

דקל קינן שחקן מכבי חיפה חוגג (מימין). מגד גוזני
סרחיו ראמוס בגרסא ישראלית ופחות מטופחת. קינן/מגד גוזני

קינן התייחס גם לעובדה שסופסל לאחרונה: "אין שחקן בעולם שלא מגיע לספסל במהלך הקריירה. קיבלתי את זה בהבנה כי לא הייתי טוב ומשחק ההגנה לא היה טוב. החכמה היא להתמודד ולקחת את זה למקומות הנכונים. השערים שלי פחות מעניינים, במצב של הקבוצה זה קודם כל הניצחון והמטרות המיידות שזה עלייה לפלייאוף העליון".

כשנשאל אם הוא סרחיו ראמוס הישראלי ענה קינן: "אני לא חתיך כמוהו".

בימים הקרובים צפויה פגישה נוספת עם סוכניו קינן בנוגע להסכם לעונה הבאה. ייתכן כי הבלם יחתום לעונה נוספת, שתהיה האחרונה שלו בירוק. קינן התייחס לכך לאחר המשחק ואמר: "אני ביחסים טובים עם הקבוצה, זה משהו שייסגר בשתיים או שלוש דקות. אני בן בית פה ומכבי חיפה זה הרבה יותר ממקום עבודה בשבילי".

גילי ורמוט נבדק ונראה כי יהיה כשיר לשבת. אניס אלושי התאמן כרגיל, בעוד עמית זנטי הסתפק באימון קל. עומר דמארי ייבדק אחר הצהריים, ובהמשך השבוע ידעו בקבוצה לכמה זמן יושבת בגלל הקרע במפשעה. מארק ואליינטה הפצוע בכל מקרה לא יהיה בסגל לאשדוד. איסמעיל ריאן, שכבר קיבל הודעת שחרור בדצמבר ובסופו של דבר נשאר במכבי חיפה, מקבל הזדמנות מחודשת אצל גיא לוזון שמעריך אותו מאוד. ריאן היה המחליף הראשון במשחק בכפר סבא אחרי כחודשיים בהם לא ראה דשא, וצפוי להשתלב גם במשחקים הבאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully