וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר 2017: גלן רובינסון השלישי זכה בתחרות ההטבעות, אריק גורדון מלך השלשות

הפתעות ביומו השני של האולסטאר: הפייבוריט ארון גורדון הודח בסיבוב הראשון של תחרות ההטבעות, וראה את גארד אינדיאנה זוכה בכל הקופה. קליי תומפסון נושל מתואר מלך השלשות, פורזינגיס ניצח בתחרות היכולות האישיות. וגם: המחשוף של אחותו של גורדון שגנב את ההצגה

גלן רובינסון השלישי מטביע מעל פול ג'ורג', אינדיאנה פייסרס. AP
הפתעה בתחרות ההטבעות. גלן רובינסון/AP

אחד מרגעי השיא של אירוע האולסטאר נערך הלילה (בין שבת לראשון), וטמן בחובו הפתעה: גלן רובינסון השלישי מאינדיאנה פייסרס זכה בתחרות ההטבעות לראשונה בקריירה, ומנע את הפרס מארון גורדון, שסומן כפייבוריט לזכייה. גם בתחרות השלשות נרשמה הפתעה כשאריק גורדון מיוסטון נישל את קליי תומפסון מתוארו. בתחרות היכולות האישיות זכה פעם נוספת שחקן גבוה, קריסטאפס פורזינגיס.

גלן רובינסון השלישי, אינדיאנה פייסרס, אחרי הזכייה בתחרות ההטבעות, אולסטאר 2017. AP
דאנק שהספיק לתואר. גלן רובינסון/AP

תחרות ההטבעות

לפני התחרות ארון גורדון נחשב לפייבוריט הברור לזכייה בפרס, אחרי שבעונה שעברה הפסיד אותו לזאק לאבין בתום תחרות מהפנטת. הפעם התחרות לא התעלתה לרמה גבוהה כמו בשנה שעברה ולמרבה ההפתעה, גורדון עצמו נותר מחוץ לתחרות כבר אחרי הסיבוב הראשון. לגמר הגיעו שני הסוסים השחורים של התחרות: גלן רובינסון השלישי מאינדיאנה ודרק ג'ונס ג'וניור מפיניקס, פורוורד עם רזומה של שבעה משחקים בלבד ב-NBA.

בסופו של דבר ידו של רובינסון היתה על העליונה, בעיקר בזכות דאנק מרהיב שנעל את הגמר, בו קפץ מעל שלושה אנשים - חברו לקוצה פול ג'ורג', הקמע של הפייסרס ומעודדות - וסיים בהטבעה אחורית, שזיכתה אותו במלוא 50 הנקודות. דרק ג'ונס ג'וניור סיפק דאנק עצום משל עצמו בניסיונו השני בגמר, אבל העובדה שפספס בניסיון הראשון עלתה לו בהפסד התחרות. הדאנק השני, כאמור, היה מרשים במיוחד וכלל קפיצה מעל ארבעה אנשים וסיום עוצמתי ביד שמאל. הדאנק הזה זיכה את ג'ונס ג'וניור במקסימום נקודות, אבל כאמור דאנק שניסה קודם לכן ולא צלח, עם ניסיון הטבעה מעל הקמע של פיניקס ומעל אדם נוסף, העברת הכדור בין הרגליים ו-ווינדמיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ארון גורדון, אורלנדו מג'יק. AP
אכזבה כפולה. ארון גורדון/AP

ללילה הקשה של גורדון התווסף מימד מביך במיוחד, הודות לנפלאות הרשתות החברתיות. במהלך שידור התחרות תפסה את עינם של צופים רבים דווקא בחורה בעלת מחשוף נדיב שישבה מאחורי דווין בוקר, וסחטה תגובות רבות בטוויטר. בהמשך הדיון הפורה אודות תרומתה לתחרות ההטבעות, גילה אחד הגולשים שמדובר בלא אחרת מאשר אליסה גורדון, אחותו של ארון גורדון, ועשרות תמונות נוספות שלה החלו להציף את הרשת.

תחרות השלשות

למרות חסרונו של סטף קרי, שאמור היה לסלול את דרכו של קליי תומפסון לזכיה שלישית ברציפות בתחרות, השוטינג גארד של הווריירס לא הצליח במשימה והודח כבר בתום הסיבוב הראשון על חודה של שלשה אחת. מי שהגיעו לגמר הם קיירי אירווינג ואריק גורדון, והאחרון הוכתר לבסוף כאלוף השלשות רק אחרי שובר שוויון. גורדון, לעיני הקהל שאהד אותו במשך חמש העונות בהן בילה אצל הפליקנס, סיים עם 21 נקודות בשובר השוויון, בעוד אירווינג סיים עם 18 בלבד. לפני שובר השוויון, כל אחד מהם צבר 20 נקודות.

אריק גורדון, יוסטון רוקטס. AP
לעיני הקהל שמכיר אותו היטב. אריק גורדון/AP

תחרות היכולות האישיות

באופן מפתיע למדי, זו השנה השנייה ברציפות שהתחרות נשלטת דווקא על ידי גבוהים. אחרי שבעונה שעברה היה זה קארל אנתוני טאונס שהפגין יכולות כדרור וקליעה מרשימות, הפעם הגיע תורו של בן המחזור שלו קריסטאפס פורזינגיס לעשות זאת, עם ניצחון על גורדון הייוורד בגמר. פורזינגיס ניצח קודם לכן את אנתוני דייויס וניקולה יוקיץ' בתחרות בין הגבוהים, בעוד הייוורד הדיח את ג'ון וול ואייזאה תומאס עם שלשה שנקלעה לפני שני היריבים שלו. בגמר פורזינגיס והייוורד נותרו צמודים, אבל הלטבי המסקרן של הניקס קלע שלשה לפניו והניף את התואר.

קריסטאפס פורזינגיס, ניו יורק ניקס, אחרי הזכייה בתחרות היכולות האישיות, אולסטאר 2017. AP
שוב הגבוהים שולטים. פורזינגיס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully