וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ראיון סוף המשחק ההזוי אי פעם, המאמן הפדופיל נכלא

שחקן סנוקר יפני השאיר גם את אפי בירנבוים מאחור עם הצהרה מטורפת, מאמן כדורגל שסחט מילדים תמונות עירום נשלח לשנתיים וחצי בכלא. וגם: בית"ר ירושלים סופגת שער מ-40 מטר במשחק נערים, וייה שלח אגרוף והורחק, קרב אגרוף סוער בממלכה וחוויותיו של הכפיל של רונאלדו

one

בווידאו: ריאל מדריד גוברת 0:2 על אספניול

הקשיים של כפיל הגוף של כריסטיאנו רונאלדו

דיאגו דאבילה, שמשמש ככפילו של כוכב ריאל מדריד בין השאר בפרסומות, התראיין וסיפר על הקשיים הכרוכים במשרה. "אני צריך לטפל הרבה בגופי", סיפר, "הוא אתלט ברמה עולמית ויש לו יכולות פיזיות מדהימות. אני צריך לשמור על הגוף שלי דומה ככל האפשר לשלו כל הזמן, למרות ההבדלים הברורים. אני מסתפר אצל הספר הפרטי שלו. מערכת היחסים שלי עם רונאלדו טובה מאוד, זה תענוג לעבוד איתו".

קרב אגרוף באלנד רואד קיבל תפנית מזעזעת

דויד וייה הורחק במהלך ההפסד ליוסטון דינמו (משחק הכנה) לאחר ששלח אגרוף לפניו של שחקן יריב

סיני לביא, שחקן קבוצת הנערים של רמת השרון, בטיל מ-40 מטר לרשת של בית"ר ירושלים (13:20 דקות בתוך הווידאו)

דחף את מביא הכדורים - והורחק משישה משחקים

קפטן לייטון אוריינט מהליגה הרביעית באנגליה, ליאם קלי, נתפס בעדשת המצלמה כשהוא דוחף את אחד ממביאי הכדורים במהלך משחק ליגה - והורחק משישה משחקים בפועל.

טום דיילי והבגידה שמסעירה את בריטניה

הקופץ למים הבריטי, טום דיילי, אשר מחזיק בשתי מדליות אולימפיות מארד (לונדון וריו), מסעיר את הממלכה בימים האחרונים, לאחר שפורסם כי ניהל קשר אינטימי עם דוגמן במשך כשנה וחצי, בזמן שהארוס שלו שהה בחו"ל לצרכי עבודה. על פי הדיווח באחד האתרים האנגלים, הקשר בין השניים החל באינטרנט, כשדיילי היה נוהג לשלוח הודעות בעלות אופן מיני לדוגמן שאיתו בגד.

מאמן כדורגל סחט מילדים תמונות עירום - וייכלא לשנתיים וחצי

סיפור מזעזע התפרסם הבוקר באנגליה. מתיאו אנתוני, מאמן כדורגל בן 32, נהג לפתוח חשבונות אינסטגרם פיקטיביים, שם התחזה לנערות צעירות. הוא נהג לשלוח הודעות לכדורגלנים צעירים ולבקש מהם תמונות עירום, כשאלו היו משוכנעים כי בצד השני של המסך נמצאת בחורה צעירה. הוא אסף אינספור תמונות של נערים וילדים צעירים לשימושו האישי, כשבפשיטה של המשטרה אשר נערכה בדירתו נמצאו גם תמונות עירום של תינוקות בני פחות משנה. בנוסף, הוא נהג לשאול את הילדים שאלות בעלות אופן מיני. בית המשפט גזר עליו עונש מאסר של שנתיים וחצי, ואסר עליו לקחת חלק בכל פעילות הקשורה לילדים.

עוד באותו נושא

כשאחות של ארון גורדון גנבה לו את ההצגה בתחרות ההטבעות

לכתבה המלאה

ראיון לפנתאון

שחקן הסנוקר היפני נאויוקי אוי בראיון סוף משחק שכבר מוגדר כ-"טוב בכל הזמנים". האם נמצא היורש של נאום שדה התעופה המיתולוגי של אפי בירנבוים?

מי מבסוט יותר מהפגישה?

תחרות ההטבעות? פול פירס היה פחות בעניין

העולם שטוח? ברשת עדיין לא נרגעים מהציטוט המטורף של קיירי אירווינג

למה אסור לחגוג לפני ניצחון ב-MMA

זיון וויליאמסון עושה זאת שוב

נוקאאוט כפול

רוג'ר פדרר לקח את הגביע החדש שלו לטיול

רונאלדיניו מככב באולסטאר

מיקאל אנטוניו מתעד אירוע בדובאי

כשסמואל אל ג'קסון החליט לתמוך בליברפול

כשבאג'יו פגש את מסי

קצת אחרי הפרישה של רוברטו באג'יו, שחגג אמש את יום הולדתו ה-50, הוא הגיע לבקר אצל החבר הטוב פפ גווארדיולה. האגדה האיטלקית הגיע לבקר את מאמן ברצלונה בזמנו, ששיתף פעולה עם פפ בברשיה, ונותר המום נוכח ההופעה של ליאונל מסי מול ארסנל ב-2010, אז הוא כבש רביעייה מול התותחנים. גווארדיולה נענה לבקשתו של באג'יו, והפגיש את החבר עם מסי. במהלך הפגישה, בה האיטלקי נותר נפעם, שאל באג'יו את פפ: "תגיד, איפה החללית שלו? מסי הוא פנומן, יש לך הכול".

הביקור של רוברטו באג'יו בברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully