וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "השחקנים נתנו הכול ואני גאה בהם, רציתי מאוד לנצח"

מאמן מ.ס. אשדוד נשמע מאוכזב אחרי ה-1:1 הביתי מול בני סכנין, במהלכו הורחק: "כעסתי ויצאתי מהאזור הטכני, אז הרחיקו אותי וזה בסדר גמור". אבוקסיס: "זו תוצאה טובה במגרש חוץ קשה"

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד (משמאל) עם השופט מנשה משיח. לירון מולדובן
הורחק בבכורה. רן בן שמעון/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד ובני סכנין נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל. מאמן אשדוד החדש רן בן שמעון הורחק כבר במשחק הבכורה שלו אחרי שיצא מהאזור הטכני והתלונן על השער של סכנין, שנכבש מעמדת נבדל ברור בדקה ה-57. עוד לפני כן, אור אינברום העלה את האשדודים ליתרון (34).

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. לירון מולדובן
מרוצה מהמחצית השנייה. אבוקסיס/לירון מולדובן

מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר לאחר המשחק: "זה קצת יותר מורכב ממרוצה או לא מרוצה. השחקנים נתנו הכול, זה היה יכול ללכת לשני הכיוונים. בדקה ה-46 היינו צריכים לגמור את המשחק הזה. אני גאה מאוד בשחקנים, הם השתדלו מאוד, רצו מאוד. היו הרבה קטעים של כדורגל טוב. נעבוד קשה ונרצה לנצח בכל מגרש. השער בנבדל הוציא אותי מהשלווה שלי, השופטים רצו לעשות את המקסימום שלהם. כעסתי ויצאתי מהאזור הטכני, הוא הרחיק אותי וזה בסדר גמור. לחץ זה משהו שאני שם על עצמי ולא אף אחד שם עליי. רציתי לנצח פה ובכל מקום שהייתי בו בחיים".

מאמן סכנין יוסי אבוקסיס: "אנחנו לא קבוצה שחושבת שננצח בכל משחק ובכל מגרש. אנחנו צנועים וידענו שזה משחק קשה. זו תוצאה טובה במגרש חוץ קשה. המחצית הראשונה הייתה לא טובה, במחצית השנייה שיחקנו כדורגל יוצא מן הכלל והחמצנו. במחצית השנייה היה כדורגל בקצב טוב. נמשיך קדימה, יש עוד שלושה משחקים עד סיום העונה הרגילה. כמובן שאנחנו כבר לא מסתכלים על התחתית. עד לפני חודש הסתכלנו על התחתית, היום אנחנו מסתכלים מה עושות הקבוצות למעלה. כשמגיעים למשהו, אתה רוצה להשיג את זה. יש לנו עוד שלושה משחקים קשים מאוד, נחכה ונראה מה יהיה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ובני סכנין נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully