וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל: "סבלנו מצוות השיפוט, השחקנים שלי היו מסכנים היום"

מאמן בני יהודה בא בטענות קשות לשופט אביעד שילוח וצוותו אחרי ההפסד 2:0 לרעננה: "אמרתי שהמשחק היה על גבול הברוטאלי, והם התעלמו". חיים סילבס: "מכבד את הטענות של בני יהודה"

ניסן יחזקאל מאמן בני יהודה. קובי אליהו
כעוס. ניסן יחזקאל/קובי אליהו

כמו בשני המקרים הקודמים בהם התארחה אצל בני יהודה, גם הפעם הפועל רעננה ניצחה אותה בהפרש של שני שערים. אחרי שני ניצחונות של 1:3, הערב (שבת) זה היה 0:2 משערים ראשונים של יובל שבתאי (78) ומוחמד כליבאת (84) שהצטרפו בינואר. שני השערים, אגב, הובקעו לאחר ששוער הנוער שחר אמסלם נכנס אל בין הקורות, בעקבות הרחקתו של אמיליוס זובאס. לאנשי בני יהודה היו טענות קשות בסיום לצוות השיפוט בראשות אביעד שילוח, לו היה זה משחק בכורה בליגת העל.

ניסן יחזקאל, מאמן בני יהודה: "זה משחק שהיה בשליטה שלנו עד ההרחקה. חבל וכואב לי על השחקנים שלי, שהיו צריכים להתמודד עם דברים שלא קשורים לכדורגל. אנחנו נתאושש מזה. המצלמות יגידו, כל אחד שיעשה מה שהוא חושב. אני לא מתלונן על הכרטיס הצהוב השני, יש לי הרבה טענות. כבר במחצית אמרתי שהמשחק היה על גבול הברוטאלי, וצוות השיפוט התעלם. הקבוצה שלי סבלה מיום לא טוב של צוות השיפוט, הקבוצה שלי שלטה והגיעה למצבים. אני לא רוצה להתייחס להפועל רעננה. אני הולך לחבק את השחקנים שלי, כי הם היו מסכנים היום" .

עוד בנושא:

זובאס הורחק, בני יהודה התפרקה והפסידה 2:0 להפועל רעננה
רן בן שמעון הורחק בבכורה, מ.ס. אשדוד סיימה ב-1:1 מול בני סכנין
דקל קינן כבש צמד וסידר למכבי חיפה 0:2 על הפועל כפר סבא בבכורה של גיא לוזון

יובל שבתאי שחקן הפועל רעננה. קובי אליהו
"היינו מרוכזים יותר". יובל שבתאי/קובי אליהו

חיים סילבס, מאמן הפועל רעננה: "הצגנו משחק חזק ומול קבוצה טובה, בני יהודה שווה יותר מהמיקום שהיא נמצאת בו. היה ברור שמי שימצמץ יותר, ינצח. אני שמח שהצלחנו לצאת מכאן עם הנקודות כדי לא להסתבך בתחתית. אני מכבד את הטענות של בני יהודה, היה כאן שופט והוא עשה את מה שהוא יודע. אף אחד מהשחקנים שלי לא קיבל הוראה להיות אכזרי, אלא לשחק בצורה אגרסיבית. במשחקים האחרונים היינו קצת יותר חדירים, יותר נחמדים. החוזה של אריק ינקו לא התחדש, יכול להיות זה יקרה. יש הרבה שחקנים שאין להם חוזה לעונה, אבל זה לא אומר שהם לא ימשיכו. אריק הוא שוער מצוין, גם מוחמד כליבאת שחקן מצוין".

יובל שבתאי, כובש השער הראשון: "גם בהפועל באר שבע חייכתי, אבל לא על המגרש. אני שמח כאן ברעננה, וגם נהנה. השוער של בני יהודה לא ראה את הכדור, אבל יהיו לו עוד ימים יפים יותר. האימונים שלנו הרבה יותר אגרסיביים, אחרי שקיבלנו מבית"ר ירושלים 4:0 – באתי כדי לא לספוג. במצבים שהיו מולנו, אריק ינקו היה טוב מאוד ושמר עלינו. זה היה משחק שווה כוחות, אנחנו היינו מרוכזים יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אוהדי הפועל רעננה. קובי אליהו
מרוצים מחיים סילבס. אוהדי הפועל רעננה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully