וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינקולן הקטנטנה על גג העולם: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"

צפו בחגיגות של הקבוצה החובבנית הראשונה שמעפילה לרבע גמר, אחרי 0:1 מדהים על ברנלי. כובש השער שון רגאט: "זה משוגע, מי שמע על דבר כזה?" וגם: הרגע המכוער של ג'ואי בארטון

שחקני לינקולן חוגגים. GettyImages
הגיבורים נותרו ללא מילים/GettyImages

במאי 2016 עבד דני קאוולי עבד כמורה לחינוך גופני. הערב (שבת) הוא הוליך את לינקולן הקטנטנה לרבע גמר הגביע האנגלי, והפך את קבוצתו לחובבנית הראשונה שמפעילה לשמונה הגדולות של המפעל המיתולוגי מאז 1914. מוליגת הליגה החמישית, שהדיחה בסיבוב הקודם את ברייטון, עשתה זאת עם 0:1 עצום על ברנלי מהפרמיירליג, בזכות שער ניצחון של הבלם שון רגאט בדקה ה-89.

"אין לי מילים. זה משוגע. אני לא מאמין", אמר רגאט בסיום. "האוהדים שלנו היו מדהימים לכל אורך המשחק. ברנלי קבוצה חזקה, עשתה תיקו עם צ'לסי בשבוע שעבר, זה לא ייאמן. האמנו עוד לפני המשחק - לא הגענו כדי לעשות תיקו אלא לנצח. זה משוגע, קבוצה חובבנית ברבע גמר הגביע האנגלי, מי שמע על דבר כזה?"

עוד בנושא:

הגביע האנגלי: לינקולן הדהימה את ברנלי והעפילה לרבע הגמר

צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

גם קאוולי עצמו התקשה למצוא מילים להישג המטורף ובלית ברירה אפשר לאחיו, ניקי, שמשמש כעוזר המאמן, לדבר בשם המשפחה והמועדון: "ידענו שיש לנו סיכוי של אחד למאה אבל לשמחתנו האחוז הזה הגיע. זה היה יום פנטסטי. זה אדיר עבור כל האוהדים, השחקנים, המשפחות, ההנהלה. זה פנטסטי.

החלוץ מאט ריד הוסיף: "זה לא ייאמן. כשהתחלנו את העונה, זה היה בגדר חלום. החבר'ה עשו עבודה בלתי רגילה, יש לנו סגל טוב ואנחנו מאמינים שביכולתנו לנצח כל קבוצה. נמשיך לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

והיה גם רגע מעורר מחלוקת, כאשר ג'ואי בארטון דרך על רגלו של ריד ולאחר מכן הוסיף התחזות מכוערת. ברשת מיהרו להזכיר לקשר ברנלי את הציוץ שלו מלפני ארבע שנים - "שחקנים שמתגלגלים כשאף אחד לא נוגע בהם צריכים להיות מורחקים. אני שונא רמאים. הרשויות צריכות לטפל בזה".

"לא ניסיתי לגרום לו להיות מורחק", צייץ בארטון לאחר המשחק. "ניסיתי לעבור את החסימה ולפהריע לו, ניסיתי להתכופף מתחת ליד שלו ואז הוא זז ופגע לי בראש... זה לא צריך להיות סיפור. כל הכבוד ללינקולן. הם היו מאוד מאורגנים וזה כדורגל גביעים. שיהיה להם בהצלחה בסיבוב הבא".

  • עוד באותו נושא:
  • לינקולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully