וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אנחנו כרגע ב-30 אחוז יכולת, אין מקום לטעויות"

18.2.2017 / 18:00

מאמן מכבי חיפה לא נסחף לאחר הניצחון בבכורה: "לא הייתה ברירה אלא לפתוח ברגל ימין. התנאים במועדון - אירופה לכל דבר". דקל קינן: "הייתי על הספסל בצדק". אלי כהן: "הכול בידינו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
שחקני מכבי חיפה חוגגים/מגד גוזני

המשחק הראשון של מכבי חיפה תחת גיא לוזון עבר הערב (שבת) בהצלחה, עם ניצחון חוץ 0:2 על הפועל כפר סבא החלשה. דקל קינן כבש צמד (11 ו-79), הצמד השלישי שלו בקריירה והראשון שאיננו נכבש מול הפועל תל אביב.

עוד בנושא:

מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל כפר סבא

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. מגד גוזני
יש מה לשפר. גיא לוזון/מגד גוזני

גיא לוזון, מאמן מכבי חיפה: "היה חשוב לפתוח ברגל ימין. לא הייתה לנו שום ברירה. אם אנחנו שואפים להיות בפלייאוף העליון, אין לנו מקום לטעויות. מבחינת יכולת אנחנו רחוקים ממה שאני רוצה ומצפה. אנחנו כרגע ב-30% יכולת ומימוש הפוטנציאל שלנו. זה דבר טוב כי יש מה לשפר ולאן להתקדם. מה שחשוב זה הניצחון ונצטרך להשתפר משבוע לשבוע. אני לא כאן כדי להצהיר הצהרות או להציב מטרות ארוכות טווח. המטרה שלנו היא לנצח רק במשחק הבא נגד אשדוד. השאר לא חשוב. אני תמיד רואה את הדברים החיוביים ואני רואה הרבה דברים טובים. מרושם ראשוני, התנאים שמוענקים לשחקנים ולצוות המקצועי זה אירופה לכל דבר".

על קינן: "הוא כובש לא בגלל גיא לוזון, הוא מחויב למועדון ונותן הכול למועדון. מגיע לו".

כובש הצמד דקל קינן: "בדרך כלל אני נאלץ לתת הסברים, היום אפשר לחייך. היה לי קצת מזל והרבה רצון. אני עולה לרחבה מדי פעם, אני חי את המשחק והיה לי קצת מזל. כל אחד נאלץ לרדת לספסל מדי פעם במהלך הקריירה, אני כבר הייתי על הספסל. לא הורדתי את הראש, המשכתי לעבוד קשה וידעתי שההזדמנות שלי תגיע. הייתי על הספסל בצדק, ההגנה לא נראתה טוב. לפעמים צריך להוריד את הראש ולהמשיך לעבוד קשה".

על החוזה העתידי שלו: "אני במערכת יחסים כל כך טובה עם הקבוצה שזה משהו שייסגר בשתיים או שלוש דקות. אני בן בית פה ומכבי חיפה זה הרבה יותר ממקום עבודה בשבילי".

אלי כהן מאמן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
אין ניצחונות, אין שערים. אלי כהן/מגד גוזני

אלי כהן, מאמן הפועל כפר סבא: "זה שאנחנו לא כובשים זה משהו שחוזר על עצמו. הגישה שלנו נכונה, השחקנים רוצים, אבל זה לא יוצא. השחקנים משקיעים מאמץ רב. אנחנו תמיד רודפים אחרי הקבוצה היריבה וזה מקשה עלינו. יש לנו שחקני התקפה טובים ומבחינתי זה רק עניין של מעט יותר ביטחון. המצב בו אנחנו נמצאים משפיע על השחקנים. הכול בידינו ואנחנו צריכים להמשיך".

המאמן המשיך: "אני לא יודע אם רועדות לשחקנים הרגליים, הגענו לכמה מצבים. אבל גם כשהקבוצה השנייה מתגוננת עם תשעה ועשרה שחקנים זה לא פשוט. אנחנו צריכים לנסות לקחת נקודות. ספגנו שער בדקה העשירית ונכנסנו ללחץ. זה הופך את המשחק להרבה יותר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully