וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב הפסידה לקולדינג בגביע האיגוד האירופי

אלופת ישראל אירחה לראשונה בתולדותיה משחק במסגרת שלב הבתים של המפעל, אך הדנים קלקלו את ההצגה בדרייב אין וניצחו 25:31. הצהובים עם שני הפסדים, יארחו את מגדסבורג ב-4 במרץ

נובאק בוסקוביץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הנשק ההתקפי של הצהובים. נובאק בושקוביץ'/ברני ארדוב

קבוצת הכדוריד של מכבי תל אביב אירחה היום (שבת) לראשונה בתולדותיה משחק בשלב הבתים של גביע האיגוד האירופי (EHF), אבל לא הצליחה להפתיע את קולדינג הדנית באולם הדרייב אין והפסידה לה 31:25. זה היה ההפסד השני של הצהובים בשלב הבתים, אחרי שנוצחו 27:24 בידי טטבאניה ההונגרית. המשחק הבא של מכבי תל אביב יהיה גם הוא בבית, מול מגדסבורג הגרמנית ב-4 במרץ.

למרות ההתלהבות הגדולה בפתיחה, מכבי תל אביב התקשתה לפצח את ההגנה הקשוחה של היריבה מקופנהאגן ובעיקר נעצרה אצל השוער האורח. חן פומרנץ ניסה להחזיק את הצהובים במשחק וכבש שלוש פעמים, אך אז נפצע וניבו לוי התקשה למלא את מקומו. זה הספיק רק ל-10 שערים במחצית הראשונה ופיגור 15:10 בהפסקה.

את המחצית השנייה פתחה מכבי תל אביב בצורה טובה, בעיקר בזכות עצירות משישה מטרים של דן טפר והתעוררות התקפית של נובאק בושקוביץ', שלקח על עצמו את המשחק. הצהובים כבשו את הכמות של המחצית הראשונה תוך 20 דקות, אך גם כשהתקרבו עד כדי שלושה שערים, קולדינג ידעה לברוח בחזרה והשיגה ניצחון מוצדק על חשבון שחקניו של דראגן ג'וקיץ'.

כבשו למכבי תל אביב: נובאק בושקוביץ' 8, גיל פומרנץ 6, חן פומרנץ ואלכס סיצ'נקו 3 שערים כל אחד, עידו טוראל, דן נתן, עומר דבדה, יוסי אפו וניבו לוי 1 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully