וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: זלאטן כבש שער ניצחון, צ'לסי מחכה ליונייטד ברבע הגמר

השבדי נכנס כמחליף וסידר בדקה ה-75 ניצחון 1:2 על בלקבורן בשמינית, לקראת משחק חוץ ענק מול הבלוז בשלב הבא. קיין כבש שלושער לרשת פולהאם וטוטנהאם ברבע הגמר מול מילוול

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
עשה את ההבדל. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי נמשכו הערב (ראשון) עם עלייתן של מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם לרבע הגמר. השדים האדומים חזרו מפיגור וניצחו 1:2 את בלקבורן מליגת המשנה, בדרך למפגש ענק עם צ'לסי ברבע הגמר. הארי קיין כבש שלושער והוביל את התרנגולים ל-0:3 על פולהאם של סלבישה יוקאנוביץ'.

הגרלת רבע הגמר:

צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד
מילוול - טוטנהאם
סאטון/ארסנל - לינקולן סיטי
מידלסברו - האדרספילד/מנצ'סטר סיטי

דני גרהאם שחקן בלקבורן. רויטרס
שער מפתיע. דני גרהאם/רויטרס

בלקבורן - מנצ'סטר יונייטד 2:1

זלאטן איברהימוביץ', מי אם לא הוא, דאג שמחזיקת הגביע תמשיך את מסע ההגנה על התואר. מנצ'סטר יונייטד הסתבכה מול בלקבורן מתחתית ליגת המשנה ופיגרה בדקה ה-17 בעקבות שער יפהפה של דני גרהאם. אלא שמרכוס רשפורד דאג לשוויון מהיר בדקה ה-28, וכשז'וזה מוריניו ראה כי ה-11 שנמצאים על המגרש לא מסוגלים להכריע, הוא ביצע שינוי כפול. זלאטן ופול פוגבה נכנסו יחד בדקה ה-62, ואחרי 13 דקות הצרפתי בישל לשבדי את שער הניצחון. השדים האדומים ברבע הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד עובר את ג'ייסון סטיל שוער בלקבורן. רויטרס
מרכוס רשפורד עובר את ג'ייסון סטיל ומשווה/רויטרס

דקה 17: גול! איזה שער מפתיע. אמנס ההולנדי היתל ברוחו פעמיים והכניס כדור עומק נהדר לגרהאם, שברח לסמולינג, הסתובב ובעט בשמאל אל הרשת. 0:1 לבלקבורן.

דקה 28: גול! השוויון של מנצ'סטר יונייטד. מחיטריאן זיהה בור עצום במרכז ההגנה של בלקבורן, שלח בכדור מדוד את רשפורד והחלוץ הצעיר לא התקשה לעבור את השוער ולכבוש. 1:1.

דקה 62: למוריניו נמאס, פוגבה וזלאטן נכנסו כמחליפים כדי להשיג הכרעה ולמנוע משחק חוזר. השבדי כמעט כבש מיד, אבל פספס בסנטימטרים את כדור הרוחב.

דקה 75: גול! החילוף הכפול עבד. פוגבה שלח כדור ארוך לעבר זלאטן, שחיכה ברחבה, הכין את רגל ימין ובעט כדור מדויק לפינה של סטיל. 1:2 למנצ'סטר יונייטד.

* זלאטן השלים סרייה של שערים בגביע האנגלי, הגביע האיטלקי, גביע המלך הספרדי והגביע האיטלקי. הוא גם הגיע ל-24 שערים ושישה בישולים ב-36 משחקים בכל המסגרות העונה.

דקה 86: אוהדי בלקבורן חגגו, אבל השער נפסל בצדק. רומרו שמט פעם אחת, הדף עוד פעמיים ובסופו של דבר סטוקס המחליף כבש, אך הוא עשה זאת מעמדת נבדל ברורה.

זלאטן איברהימוביץ', פול פוגבה שחקני מנצ'סטר יונייטד נכנסים כמחליפים. רויטרס
נכנסו והשפיעו. זלאטן איברהימוביץ' לצד פול פוגבה/רויטרס

פולהאם - טוטנהאם 3:0

אחרי שאכזבו עם הפסד ליגה לליברפול ולאחר מכן המשיכו את העונה האירופית הרעה שלהם עם הפסד לגנט, התרנגולים התאוששו מול המדורגת שמינית בליגת המשנה, הרבה בזכות הארי קיין שהפציץ שלושער, ועלו לרבע הגמר. כריסטיאן אריקסן בישל לקיין את השניים הראשונים (16, 51) בכדורי רוחב, דלה עלי (73) בישל את השלישי. הקבוצה של אקס מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ', שבסיבוב הקודם הדיחה את האל סיטי וגם הצליחה להדיח את מידלסברו מגביע הליגה מוקדם יותר העונה, קיוותה להמשיך להפתיע אך סיימה את דרכה. קיין רשם שלושער חמישי במדי טוטנהאם בכל המסגרות, ושער 20 ב-22 משחקי הדרבי האחרונים בהם השתתף.

שחקן טוטנהאם הארי קיין חוגג. AP
הצגה של איש אחד. הארי קיין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully