וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מוכנה לדנים: "חיכינו להזדמנות הזו זמן רב"

האלופה ומוליכת הליגה בכדוריד תארח את קולדינג קופנהאגן (13:45) בגביע האיגוד האירופי. המאמן ג'וקיץ': "ניתן הכול, ננסה לתת פייט", הקפטן דבדה: "בואו לחוות כדוריד ברמה הכי גבוהה"

אימון מכבי תל אביב כדוריד. מכבי תל אביב כדוריד, מערכת וואלה! NEWS
מכבי תל אביב באימון המסכם/מערכת וואלה! NEWS, מכבי תל אביב כדוריד

מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת המפגש עם קולדינג קופנהאגן הדנית, במסגרת גביע האיגוד האירופי (שבת, 13:45, ספורט1). אחרי שהפסידה 27:24 בהונגריה לטטבאניה במחזור הראשון של שלב הבתים, האלופה והמוליכה (עם מאזן מושלם) תארח את המשחק הביתי הראשון שלה במפעל באולם הדרייב אין ותנסה להפתיע ולגבור על הדנים.

הצהובים ערכו אתמול את האימון המסכם לקראת ההתמודדות, ומקווים לראות כמה שיותר צופים באולם. המועדון הגיע להסדר עם עיריית תל אביב על תשלום של עשרה שקלים בלבד לחניה בחניון הדרייב אין, והנהלת הקבוצה הזמינה ילדים מבתי ספר לכדורסל מרחבי הארץ.

המאמן דראגן ג'וקיץ': "צפוי לנו פסטיבל של כדוריד בתל אביב, עם קבוצה מדהימה בעלת מסורת באירופה ושחקנים מפורסמים. חיכינו להזדמנות הזו זמן רב וחלומות מתגשמים. אין עלינו לחץ אבל כמו תמיד ניתן את הכל כדי לתת להם פייט".

עומר דבדה, מכבי תל אביב בכדוריד. קובי אליהו
רוצה לראות את האולם מלא. דבדה/קובי אליהו

הקפטן עומר דבדה: "אני רוצה להזמין את כל הקהל, אוהדי מכבי ואוהדי הכדוריד בארץ, לבוא ליהנות ולחוות כדוריד ברמה הכי גבוהה עם כמה מהכוכבים הכי גדולים בעולם".

קולדינג קופנהאגן נחשבת לקבוצת פאר בדנמרק ובאירופה. היא חגגה 14 אליפויות ב-20 השנה האחרונות וגם שמונה גביעים. היא השתתפה 13 פעמים בליגת האלופות והשיג השיא שלה היה חצי הגמר ב-2011/02.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully