וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "אני שוקל לחזור לסיים את הקריירה במכבי חיפה"

למרות שרק בקיץ האחרון חידש את חוזהו בקאלב ברוז', הקשר גילה בראיון בבלגיה: "הם פונים אלי כל חלון העברות מחדש". לפני שנתיים קיבל הצעה מגוואנגז'ו R&F: "כלכלית, מצטער שלא הסכמתי"

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
יחזור ללבוש ירוק? רפאלוב/GettyImages

בין שלל השחקנים הישראלים שיוצאים לנסות את מזלם באירופה ולא מצליחים להטביע את חותמם, ליאור רפאלוב הוא אחד הליגיונרים היציבים בשנים האחרונות, אך האם הוא בדרך חזרה לליגת העל? רפאלוב משחק כבר חמש וחצי שנים בקאלב ברוז', במדיה זכה באליפות וגביע בלגי, ורק בקיץ האחרון האריך את חוזהו עד 2019, אך בראיון שהעניק בבלגיה גילה כי הוא שוקל לשוב למכבי חיפה.

"אהיה בן 31 באפריל", אמר, "כשחתמתי על החוזה החדש בברוז' תכננתי לסיים פה את הקריירה אבל מכבי חיפה פונה אלי כל חלון העברות מחדש, ואני שוקל לחזור ולסיים את הקריירה שם. הייתי כל חיי רק בשתי קבוצות ושתיהן בלב שלי. הגורל שלי כבר לא תלוי במישל פרודום".

על כושרו הנוכחי, כשלושה חודשים לאחר שחזר מפציעה ארוכה: "עדיין חסרה לי חדות. אני מרגיש טוב יותר כל שבוע, אבל אני מצפה מעצמי ליותר. חשבתי שעד עכשיו אהיה כשיר לחלוטין. אני מתאמן ומשחקף אבל לא מרגיש טבעי".

רפאלוב גם סיפר שלפני שנתיים דחה הצעה להצטרף לגוואנגז'ו R&F הסינית, עוד לפני שרכשה את ערן זהבי. "מבחינה כלכלית, אני מתחרט שלא הסכמתי להצעה. הם הציעו לי 1.8 מיליון יורו לעונה. אני שמח שנשארתי וזכיתי באליפות, זו הייתה המטרה כשהגעתי. היה קשה לעזוב, אשתי הייתה בהריון. כמובן שהם עשויים לפנות אלי שוב, אבל אני לא חושב על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully