וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אם יש קבוצה שיכולה להפוך תוצאה כזו, זו בארסה"

מאמן מנצ'סטר סיטי מאמין בקבוצתו לשעבר, למרות התבוסה הקשה לפריס סן ז'רמן: "כדאי לאנשים לא לדבר יותר מידי כי ברצלונה עוד תוכיח שהם טועים". והצהרה מפתיעה: "לא אחזור לאמן שם"

one

התבוסה של ברצלונה לפריס סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות במהלך השבוע היכתה גלים בכדורגל האירופי. בין אם עודדו או גינו, רבים הרגישו צורך להגיב להדחה הצפויה של הקטאלנים, והבוקר (שבת) גם פפ גווארדיולה הצטרף למגיבים. מאמן מנצ'סטר סיטי, שהחל כמובן את דרכו כמאמן בברצלונה וזכה עימה ה-14 תארים בארבע עונות, מאמין שליאונל מסי וחבריו עוד מסוגלים להפוך את הקערה על פיה.

"יש המון תחרות והיריבות מאוד חזקות", אמר, "אתה יכול לנצח בגדול או להפסיד בגדול, זה יכול לקרות וזה קרה לי, אבל יש עוד 90 דקות לשחק והכול יכול לקרות. אם יש קבוצה שיכולה לעשות את זה, זו בארסה, עם המנטליות שלה. כשאתה שולט בעולם הכדורגל, זה נורמלי שאנשים יצפו ממך תמיד להישאר ברמה הזו. כדאי לאנשים לא לדבר יותר מידי כי לואיס אנריקה והשחקנים עוד יוכיחו שכולם טועים".

על רקע השמועות על כך שלואיס אנריקה לא ימשיך בברצלונה בעונה הבאה, פפ מיהר להבהיר: "אני אף פעם לא אחזור לאמן בברצלונה, התקופה שלי שם תמה".

עוד בנושא

"ליאונל מסי כעס מאוד לאחר ההשפלה, הוא מחפש נקמה בפריס סן ז'רמן"
צפו בתקציר: גרנאדה הביסה 1:4 את ריאל בטיס

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
מאמין באקסית. גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully