וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: בושאר כבר מחכה לדייט השני, עוד מתאבק אגדי מת

מסתבר שהדייט של הטניסאית הקנדית היה מוצלח במיוחד, ג'ורג' "החיה" סטיל מת בגיל 79, מריו באלוטלי מבלה בשמיים ואיך היה קונור מקגרגור בתור כדורגלן צעיר?

צילום מסך

"דייט שני? ברור!"

מסתבר שהדייט של הטניסאית ג'יני בושאר והצעיר האמריקאי היה מוצלח במיוחד. לאחר הדייט, נשאלה הקנדית האם תצא עם הבחור בן ה-20 לדייט נוסף, וענתה: "בוודאות". "היה נהדר", היא אמרה בנושא. "הוא היה ג'נטלמן אמיתי".

כזכור, כזכור, כשאטלנטה הובילה 3:28 בסופרבול, הטניסאית הקנדית צייצה "ידעתי שהפאלקונס ינצחו", וכשאחד מעוקביה שאל אותה אם היא תצא איתו במקרה שניו אינגלנד תנצח בסופו של דבר, היא הסכימה, ואז התרחש הקאמבק הגדול של טום בריידי וחבריו.

בושאר לא שכחה את ההתערבות הקטנה והפומבית שלה והשניים יצאו לדייט המובטח, שהתרחש במשחק NBA של ברוקלין נגד מילווקי, ובושאר הקפידה לתעד את המתרחש, כולל ההצהרה של בן זוגה להערב שמדובר ב-"דייט הכי טוב בחייו".

ג'יני בושאר והדייט שלה. AP
סיפור אהבה. בושאר והדייט/AP

מת המתאבק ג'ורג' "החיה" סטיל

אגדת ההיאבקות, ג'ורג' "החיה" סטיל, אשר היה ידוע בגופו השעיר והלשון הירוקה, מת היום בהוספיס שבו "בילה" בתקופה האחרונה בגיל 79. בניגוד למתאבקים גדולים אחרים, סטיל לא היה נראה כמו מתאבק טיפוסי, אך הכריזמה שלו והיכולת שלו לדבר אל הקהל, סללו את דרכו לפסגת ההיאבקות. הוא פרש ב-1988 בשל מחלה, אך חזר להתאבק עשר שנים לאחר מכן לפני שנאלץ שוב להודיע על פרישה. סיבת המוות עדיין לא ידועה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

רוברטו מנצ'יני יאמן את נבחרת דרום אפריקה?

נבחרת דרום אפריקה ממשיכה לחפש אחר מאמן לאחר הפיטורים של שייקס משאבה, כשעל פי דיווחים באיטליה רוברטו מנצ'יני או ג'ובאני טראפטוני עשויים להיות אלו שיקבלו את התפקיד.

רוברטו מנצ'יני מאמן אינטר. AP
אחד המועמדים. מנצ'יני/AP

מסתבר שקונור מקגרגור היה כדורגלן לא רע

שחקנה של לינקולן האנגלית, אלאן פאואר, אירי אשר גדל עם לוחם ה-UFC קונור מקגרגור, מספר שחברו היה כדורגלן לא רע. "הוא שיחק איתי בליגה של ימי ראשון, והאמת? הוא היה בסדר גמור. למרות זאת, טוב מאוד שהוא בחר בקריירה של MMA ולא בקריירה של כדורגל".

קונור מקגרגור. AP
לא רק לוחם. מקגרגור/AP

דויד לואיז מתקל מגיש לעיני המצלמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully