וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אאמן בעונה הבאה, בארסנל או במקום אחר"

מאמן התותחנים סיפק ציטוטים מעניינים ונראה כי הוא עשוי לעזוב את לונדון לאחר 21 שנים: "חשוב שהמועדון יבצע את ההחלטות הנכונות לגבי העתיד. כבר היו לי הזדמנויות לעזוב, אבל אכפת לי מהמועדון"

מאמן ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
"לא הכל מושלם, אך לא הכל נורא". ארסן ונגר/רויטרס

רק לפני יומיים ארסנל חטפה את אחת התבוסות המהדהדות שלה בשנים האחרונות, 5:1 לבאיירן מינכן במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. משחק הגומלין יהיה ככל הנראה לפרוטוקול בלבד, וההפסד הכואב היה המשך לעונה הבינונית של התותחנים שצפויים להשלים בסיומה 13 שנים ללא אליפות.

במהלך החודשים האחרונים דובר רבות על עתידו של המאמן הבלתי נגמר של הקבוצה, ארסן ונגר, והיום (שישי) הצרפתי סיפק מספר ציטוטים מעניינים לגבי הנושא. אם עד כה לא היה נראה שונגר בדרך החוצה, על פי התבטאויותיו האחרונות בהחלט נראה שזו תהיה העונה האחרונה שלו במועדון.

עוד בנושא:

סוכנו של אוזיל: "בארסנל הפכו אותו לשעיר לעזאזל, לא הוגן מה שעשו לו"
טיאגו אלקנטרה: "שיחקנו מדהים", ונגר: "25 הדקות האחרונות היו סיוט"
ליגת האלופות: באיירן מינכן דרסה 1:5 את ארסנל

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
מאמן חדש בעונה הבאה? מסוט אוזיל ושקודראן מוסטפי/רויטרס

"אחליט על עתידי במרץ או באפריל, אני לא יודע בדיוק מתי. אדבר עם ההנהלה אך אני לא רוצה שנדון בעתיד שלי ואיך שהם רואים אותו, אלא במה שחשוב עבור המועדון, זה הדבר העיקרי", כך אמר המאמן לגבי עתידו. עם זאת, ונגר בן ה-67 הדגיש כי הוא לא חושב על פרישה: "בכל מקרה אאמן בעונה הבאה, בארסנל או במקום אחר. מה שחשוב הוא שאנשי המועדון יקבלו את ההחלטות הנכונות לגבי העתיד. לא עבדתי כאן מעל 20 שנה כדי שלא יהיה לי אכפת, היו לי הזדמנויות רבות ללכת לעבוד במקומות אחרים, אך אכפת לי מהמועדון הזה ומהעתיד שלו. חשוב שהוא יהיה בידיים טובות".

לגבי הביקורות מהתקשורת הוסיף: "כל עוד לא זוכים בכל התארים, יש משהו שלא עובד כמו שצריך וחייבים לקבל את זה. ב-20 השנה האחרונות רק שלושה מועדונים שיחקו כל עונה בליגת האלופות - באיירן מינכן, ריאל מדריד וארסנל. אז אולי לא הכל מושלם, אך גם לא הכל נורא".

ונגר דיבר גם על השמועות בנוגע לבעיות בין השחקנים בחדר ההלבשה אחרי החמישייה מול הגרמנים: "כולם היו מאוכזבים ועצובים, אך השחקנים לא ביקרו אחד את השני. מה שחשוב כרגע הוא שנתמקד במשחק הבא, ניתן לאנשים אחרים לבקר. עלינו לשמור על הביטחון ולהאמין בדרך בה אנחנו משחקים. חייבים להיות מאוחדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully