וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מסרה: נוטרל מטען חבלה שהונח מתחת לרכב של קובי מוסא

17.2.2017 / 12:04

המשטרה סיכלה את המטען שהונח מתחת לרכבו של המגן הוותיק בסמוך לאצטדיון גרונדמן ברמת השרון. עבריין מוכר נעצר בחשד למעורבות. מאמנו של מוסא, חיים שאבו: "נותנים למשטרה לעשות את עבודתה"

שחקן הפועל ניר רמת השרון, קובי מוסא, מול שחקן מכבי תל אביב, אבי ריקן. ברני ארדוב
המשטרה חוקרת. מוסא, מימין/ברני ארדוב

עבריין בכיר, תושב ראשון לציון בן 31, נעצר הבוקר (שישי) בחשד להנחת מטען חבלה מתחת למכוניתו של הכדורגלן קובי מוסא, שחנתה סמוך לאצטדיון ברמת השרון. על פי החשד, העצור הוא אחד מחברי חולייה האחראית להנחת מטעני החבלה במכוניותיהם של איש העסקים מאיר שמיר והזמרת מרגלית צנעני. על פי המשטרה, החולייה הניחה את המטענים כדי לאיים ולפגוע במתלוננים נגדה.

מטען החבלה שהונח מתחת למכוניתו של מוסא נוטרל בידי חבלן של המשטרה. הדיווח על הימצאות המטען מתחת לרכב התקבל בשעות הבוקר, ובעקבות תצפית של כוחות המשטרה, נעצר החשוד לאחר שנראה מניח את לבנת החבלה במשקל חצי קילוגרם. מוסא, שתחת מכוניתו הונח המטען, נחשב מסוכסך עם משפחת מוסלי.

העבריין נחשב לגורם מוכר בעולם הפשעה הישראלי ונשא עונשי מאסר רבים. בין היתר, הוא הסתכסך בעבר עם העבריין שלום דומרני ועם משפחת אבוטבול, ועמד בראש ארגון פשיעה.

על פי החשד, המטענים הונחו בשל סכסוך כספי בין החשוד לשמיר, ובמשטרה מאמינים כי הוא זה הניח שני מטענים סמוך למכוניתו ליד משרדו ברמת החייל שבתל אביב. עוד עולה כי העצור חשוד גם בהנחת המטען במכוניתה של צנעני סמוך למסעדה שבה שהתה באזור, זאת גם עקב סכסוך עמה. חשוד נוסף, תושב גני תקווה בן 61, נעצר אף הוא.

בימים האחרונים ערכה המשטרה שורת פעולות חקירה, זאת לאחר שהתברר כי העבריין הבכיר עומד ככל הנראה מאחורי הנחת המטענים. בין היתר, אישרה השופטת רונית פוזננסקי כץ להאזין למכשיר הטלפון שלו ושל אחרים, ואף הוצבו בלשים סמויים במשך כל שעות היממה בסמוך אליו.

כבר אתמול הבחינו שוטרים בכך שהעבריין מתכנן הנחת מטען נוספת, ובעקבות כך נערך כוח מיוחד לביצוע מעצרים במידת הצורך. העצור הנוסף הוא חברו של העבריין, והשניים נמצאים בחקירה במשטרת מחוז תל אביב.

מאמן הפועל ניר רמת השרון חיים שאבו. ברני ארדוב
"נותנים למשטרה לעשות את עבודתה". חיים שאבו/ברני ארדוב

קובי מוסא צמח בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, וזכור בעיקר בעקבות התקרית שלו בדרבי בעונת 2006/07 כאשר בתור שחקן מכבי תל אביב הוא בעט באוהד הפועל תל אביב שפרץ למגרש. מוסא שיחק גם בהפועל רמת גן, הפועל אשקלון, הפועל ראשון לציון והפועל פתח תקוה בעונת 2014/15.

מאמן עירוני רמת השרון חיים שאבו שחזר את אירועי הבוקר ואמר: "הגענו לאצטדיון לאימון, המשטרה באה לפני כן והוציאה את קובי ולקחה אותו החוצה. התאמנו כרגיל, אבל רק כשהאימון שהסתיים האימון ופתחו לנו את השערים סיפרו לנו מה שהיה כאן. זה לא נעים, אבל אנחנו מתעסקים בכדורגל ונותנים למשטרה לעשות את העבודה שלו בעניין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully