וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט ישחק לצד ווסטברוק באולסטאר? "הפכו אותנו לאופרת סבון"

משחק הכוכבים בפתח, וסטיב קר שיאמן את המערב עדיין לא החליט אם לשתף את שני הניצים יחדיו. דוראנט כבר מאס בעיסוק ביחסים ביניהם: "תתרכזו במשחק". בוסטון זועמת על השריקה המפוקפקת, אוקלי "מעדיף לשבת בכלא ולא להתנצל בפני דולאן"

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. AP
ההחלטה בידיו. סטיב קר/AP

ה-NBA יצאה היום (שישי) סופית ורשמית לפגרת האולסטאר, וכעת עולה מחדש השאלה הכי מעניינת, כך נדמה, לקראת משחק הכוכבים המסורתי שייערך בלילה שבין ראשון לשני: האם קווין דוראנט וראסל ווסטברוק המסוכסכים ישחקו זה לצד זה, או שמא מאמן נבחרת המערב סטיב קר יעדיף לשתף כל אחד מהם בנפרד? מאמן גולדן סטייט עדיין לא השקיע יותר מדי מחשבה בנושא, או כך לפחות הוא טוען. "הדבר היחיד שמאמן עושה באולסטאר זה לחלק את הדקות. זה הכל. אתה לא משרטט מהלכים, אתה לא מנסה להרים את רמת המוטיבציה, אתה רק דואג לחלוקת דקות נכונה. אז כן, נצטרך לחשוב על העניין הזה, אבל אני לא מתכוון לחלוק את זה איתכם", אמר הלילה לתקשורת בארצות הברית.

המפגש האחרון בין גולדן סטייט לאוקלהומה סיטי ובין דוראנט לווסטברוק היה הוכחה נוספת למתיחות הגדולה ששוררת בין השניים, שהודו שלא דיברו מאז שדוראנט הודיע על הצטרפותו לווריירס. במהלך המשחק הם ניהלו טראש טוק לעיני המצלמות, כשווסטברוק אומר לדוראנט אחרי שקלע עליו סל "אני בא, אני בא", ודוראנט משיב לו "אתה מפסיד".

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מול קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
כולם עוקבים אחרי היחסים ביניהם. ווסטברוק ודוראנט/AP

למרות שהשניים לא מסתירים את האיבה ההדדית, לדוראנט קצת נמאס מההתעסקות הבלתי פוסקת בקשר שלו עם כוכב הת'אנדר. אמש אמר ל-ESPN ש"כולם אוהבים דרמה. זה מרגיש כאילו אנחנו באיזו אופרת סבון, או תוכנית ריאליטי כלשהי. כל כך הרבה אנשים רוצים לדעת איך היחסים בינינו, והאם אנחנו מדברים בטלפון. הייתי מציע שבמקום הם יתעסקו במשחק עצמו, שהוא הדבר הכי חשוב. אני בטוח שגם אני וגם ראסל שותפים לתחושה הזאת".

סטף קרי התייחס גם כן לסוגייה הבוערת ואמר: "אני חושב שכולנו מספיק בוגרים כדי ליהנות מהאולסטאר וליהנות מלהיות אחד במחיצת השני בחדר ההלבשה וללבוש את המדים של נבחרת המערב. כולנו רוצים לחגוג את היום הזה, כולנו רוצים לציין בשמחה את העובדה שנבחרנו למשחק הזה". קרי הוסיף ש"ברור שיש תחרות ויש עבר לא פתור בין שניהם, או איך שלא תקראו לזה. אני לא רוצה לדבר בשם KD או ראס, אבל להיות אולסטאר זה דבר מיוחד ואתה רוצה לכבד את האירוע הזה, לא לקלקל אותו בשטויות".

דריימונד גרין אמר ש"אני בהחלט מצפה להיות זה ששובר את הקרח ביניהם בחדר ההלבשה. באולסטאר אתה שוכח מהמתיחויות הללו ומתרכז בשואו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'ימי באטלר, שיקגו בולס, מול מרכוס סמארט, בוסטון סלטיקס. AP
היתה או לא היתה עבירה? סמארט מול באטלר/AP

בוסטון זועמת על השריקה המפוקפקת: "נענשנו על הגנה טובה"

כעס גדול בבוסטון אחרי ההפסד הלילה לשיקגו, 104:103. הסלטיקס כבר היו ביתרון נקודה, אבל עבירה שנויה במחלוקת נשרקה לחובתו של מרכוס סמארט על ג'ימי באטלר, שקלע פעמיים מהקו ונתן את הניצחון דווקא לבולס. בסיום סמארט טען שבאטלר התחזה וסחט את העבירה בעורמה, וביקר את השופט על ההחלטה המעט משונה. "כשג'ימי זרק שמעתי אותו צועק לשופט, 'זאת לא עבירה?'. ברגע שהוא אמר את זה, השופט שרק. לא יכולתי להאמין. לא היה ביני לבינו כמעט מגע, אין סיכוי שזאת עבירה", אמר. סמארט הוסיף ש"אני אחד משחקני ההגנה הכי טובים בליגה, ובפוזשן האחרון נתתי חתיכת הגנה מעולה, אני יודע את זה. מה שקרה בעצם זה שנענשתי על הגנה טובה, טובה מדי כנראה".

אייזאה תומאס הוסיף ש"ניצחנו את המשחק הזה, הוא כבר היה שלנו. מרכוס עשה עצירה הגנתית אדירה אבל השופט החליט לשרוק. זאת היתה החלטה איומה של השופט, פשוט איום ונורא. זה רע". מנגד, באטלר התעקש שמדובר בעבירה. "פאול זה פאול. הוא פגע לי בזרוע, ולא אכפת לי מה אחרים אומרים", אמר.

צ'ארלס אוקלי ניו יורק ניקס. AP
אין מחילה. אוקלי נעצר בגארדן/AP

עוד חדשות

* דמרקוס קאזינס דוחה את השמועות לפיהן הוא מעוניין לעזוב את סקרמנטו. בראיון ל-ESPN אמר כוכב הקינגס שהוא מתכוון לחתום בקיץ על הארכת חוזה בקבוצה, מתוך רצון "לסיים שם את הקריירה". "אני מאושר בסקרמנטו, זה המקום שאני רוצה להיות בו", אמר קאזינס.

* למרות הדיווחים הרבים על הפשרה ביחסים בין צ'ארלס אוקלי לבין בעלי הניקס ג'יימס דולאן, שחקן העבר מדגיש כי הפגישה שהתקיימה בין השניים שנערכה ביוזמת הקומישינר אדם סילבר ובתיווכו של מייקל ג'ורדן הולידה הסכמה חלקית בלבד. "אני לא חושב שהריב הזה ייפתר אי פעם. יש דברים שאי אפשר לפתור", אמר אוקלי ל'ספורטס אילוסטרייטד'. אוקלי טען שדולאן ביקש ממנו במהלך הפגישה להתראיין ולהצהיר באופן פומבי שהניקס כארגון תרם לו רבות במהלך השנים, וכי התקרית במהלכה הורחק מהמדיסון סקוור גארדן היתה היוצאת מהכלל שאינה מעידה על הכלל. "אמרתי לו שאני מעדיף לשבת בכלא ולא להגיד דבר כזה", חרץ אוקלי. "המצב בינינו עד כדי כך רע, אני מעדיף ללכת לכלא, ולא לסלוח לו על מה שעשה לי. החיים שלי הולכים להשתנות מקצה לקצה בגללו. כשמחפשים את השם שלי בגוגל, המעצר הזה הוא הדבר הראשון שקופץ. וזה פוגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully