וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר לראשי הפועל ירושלים: "רוצה להמשיך בעונה הבאה"

17.2.2017 / 8:50

כוכב האדומים ממשיך לנסות לקבל אזרחות ישראלית ומעוניין להישאר בבירה: "הוא נהנה מכל רגע". אורי אלון משוכנע ש"כולם רואים את הכוח העולה שלנו", וגם: אליהו נגד שיטת הפיינל פור, ובקבוצה מודים ש"מכבי רצתה יותר"

עריכת וידאו: קובי אליהו

1. עניין של רעב?

הפועל ירושלים נאלצה לצפות בעיניים כלות בחגיגות השמחה של מכבי תל אביב, שלקחה אמש את גביע המדינה בפעם ה-44 בתולדותיה, כאילו שרשרת הכישלונות שלה העונה היא רק שמועה רחוקה. גם היתרון של הפועל ירושלים ביציעים לא בא לידי ביטוי על הפרקט, ורפילו במועדון היו כאלה שהודו: "מכבי רצתה יותר ואולי הראתה רעב גדול יותר מאיתנו".

שחקני ירושלים נותרו בצד הפרקט ונראו מאוכזבים מאוד עם איבוד הגביע. ליאור אליהו ובר טימור בעטו בפח כאשר הגיעו למתחם חדר ההלבשה, וגם נאום המוטיבציה של סימונה פיאניג'אני לא שיפר את האווירה. המאמן האיטלקי עזב את הארנה רק לאחר חצות, וכשיצא גם הוא התקשה להסתיר את האכזבה.

רק הבעלים אורי אלון ניסה לשמור על אופטימיות, ובפוסט פייסבוק שהעלה כתב: "היום אנחנו חזקים מתמיד! יהיו מהמורות בדרך אבל שאף אחד לא יטעה - אנחנו בדרך למעלה. אנחנו יודעים את זה, וכולם רואים את הכוח העולה שלנו. התואר הזה חמק, אבל הארנה הזאת עוד תחגוג הרבה תארים".

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 68:82 את ירושלים בארנה וזכתה בגביע
סימונה פיאניג'אני: "היה ברור לאיזו קבוצה יש יותר אנרגיות"
שחקני מכבי תל אביב עקצו את סטודמאייר, צפו בחגיגות הצהובות

שחקן מכבי תל אביב גל מקל מול שחקן הפועל ירושלים בר טימור. ברני ארדוב
בעט בפח מרוב עצבים. בר טימור מול מקל/ברני ארדוב

2. אין גביע, אין כוכבית

לפני שנתיים זכתה ירושלים באליפות המדינה לאחר ששיחקה מול הפועל אילת, במה שכונה אז "אליפות עם כוכבית", משום שמשחק הגמר לא כלל את מכבי תל אביב. התקווה של הפועל ירושלים אמש היתה לזכות בתואר, הפעם בעימות פנים אל פנים מול היריבה הוותיקה, אך זה לא צלח. חלק מהאוהדים האדומים האשימו את הקבוצה באדישות בדקות האחרונות. כך או אחרת, כיכר ספרא נותרה השנה מיותמת. אין גביע, אפילו לא עם כוכבית.

בירושלים הוסיפו: "לא ציפינו לזה. אבל זה משחק אחד. הכל יכול היה לקרות בו. מאכזב מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

3. סטודמאייר: "רוצה להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה"

מי שנראה מאוכזב מאוד הוא אמארה סטודמאייר, שנותר ללא תואר ולא הסתיר את התסכול שלו מכך שלא הזינו אותו בכדורים במחצית השנייה . אולם לא הכל עגום: בשיחות עם אנשי הפועל ירושלים אומר סטודמאייר לאנשי הקבוצה ש"אני מאוד נהנה בירושלים ורוצה להמשיך לשחק בקבוצה גם בעונה הבאה".

סטודמאייר אף הגיש את כל המסמכים לקבלת האזרחות וממתין לאישור ממשרד הפנים. "זה מרגש עבורו והוא באמת עושה הכל מכל הלב. את הכסף שלו הוא כבר עשה", מסבירים בקבוצה. "הוא מאוד אוהב את העיר ואת המועדון, נהנה מכל רגע בירושלים וכל הזמן אומר שהוא רוצה להמשיך", מוסיפים בקבוצה.

על המשחק אמש אמר סטודמאייר: "נהיה בסדר, אין לי דאגה לגבי המשך העונה והאם ההפסד ישפיע עלינו. מה שחשוב זה שנישאר ביחד כי אם לא נהיה כך, יהיה יותר קל לנצח אותנו. אני לא חושב שזה עניין של לחץ, חשוב תמיד להישאר בשליטה".

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
רוצה להישאר למרות התסכול. סטודמאייר/ברני ארדוב

4. אליהו נגד שיטת הפיינל פור: "מבחינתי זה גמר גביע 2"

ליאור אליהו, שקלע 13 נקודות, הוריד 8 ריבאונדים וחילק 4 אסיסטים, סיכם: "בדרך כלל אנחנו קבוצה של מחצית שנייה, אבל לא יצאנו טוב מחדר ההלבשה. היו לנו כמה טעויות של ריכוז, בהגנה בעיקר וזה השאיר אותם במשחק במחצית הראשונה ובסוף זה עלה לנו ביוקר. במחצית השנייה הלא טובה יצאנו לגמרי מהמשחק שלנו, הם נכנסו למומנטום חיובי שלנו היה קשה מאוד לעצור אותו. זה טבעו של משחק אחד וגמר גביע, בשביל זה הוא נוצר, זאת הסיבה שאני מאוד כועס על הפיינל פור, כי משחקים כאלה יש בגביע ומי שמנצח הוא זוכה בגביע, אבל אליפות שמוכרעת באותה השיטה? מבחינתי זה גביע מספר 2, שאני מקווה שנגיע אליו".

אליהו הוסיף ש"אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו מחדש, יש שבועיים עמוסים לפנינו עם שלושה משחקי חוץ בליגה ולאחר מכן משחק מול גראן קנאריה"

יותם הלפרין, שקפא במחצית השנייה וסיים עם 6 נקודות, ניתח אף הוא את ההפסד. "היה כדורסל גדול בשלושת הרבעים הראשונים, אבל אז נגמרו לנו הכוחות והם הכניסו שחקנים רעננים. זה הוציא אותנו מאיזון. אני לא חושב שזאת היתה התפרקות, מכבי העלתה את רמת האגרסיביות שלה ברבע האחרון, הרבה בזכות זה שהם הכניסו שחקנים שיודעים מה לעשות ברגעים כאלה, הפועל ירושלים עוד לא משחקת כדורסל מספיק טוב, יש לנו הרבה עליות וירידות, והיום שילמנו על זה. רבע אחד לא טוב וזה גמר את הסיפור. זה היה משחק על תואר, כולם רצו לזכות בו, מצד שני אני חושב שהרצון הזה לזכות מביא אותנו למקומות יותר מדי לחוצים שפוגעים בנו".

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. ברני ארדוב
רוצה שינוי שיטה. אליהו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully