וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "היה ברור לאיזו קבוצה יש יותר אנרגיות"

מאמן הפועל ירושלים ניסה להסביר את ההתפרקות של קבוצתו בגמר הגביע: "כולם ידעו שיש לנו הרבה בעיות, דייסון בקושי הלך בסיום. אני גאה בשחקנים, זה צעד ראשון עבור קבוצה חדשה"

צילום: מגד גוזני עריכה: קובי אליהו

במשך שניים וחצי רבעים נדמה היה שהפועל ירושלים בדרך לתואר שני העונה - גם הוא על חשבון מכבי תל אביב. אלא שאז האדומים קפאו עם 10 דקות רצופות ללא סל שדה באמצע הרבע השלישי ותחילת הרבע הרביעי, הצהובים ניצלו זאת לריצה גדולה של 2:16, ניצחו 68:82 בארנה וחגגו זכייה שמינית ברציפות בגביע המדינה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 68:82 את הפועל ירושלים וזכתה בגביע המדינה
גל מקל: "אמרתי לגיא פניני במחצית שאנחנו לא יוצאים מכאן בלי הגביע"
הם במפה, ובכל זאת, הם נשארים במפה: מכבי תל אביב שמרה על המעוז האחרון

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. סטודמאייר/ברני ארדוב

"ידענו שיש לנו הרבה בעיות, כולם ראו שדייסון בקושי הלך בסיום. גם המצב של בר וטרנס לא היה טוב", אמר סימונה פיאניג'אני. "ידענו שלמכבי יש רוטציה עם שחקנים רעננים יותר, בהם הם לא השתמשו הרבה למשך העונה. איבדנו את המומנטום במחצית השנייה, החטאנו זריקות קלות, האנרגיה היתה רעה, שכחנו להיכנס פנימה, איבדנו כדורים. אני כל כך גאה בשחקנים שהגיעו לכאן, בהתחשב בכל מה שקרה. אנחנו לא מרוצים אבל זה צעד ראשון עבור קבוצה חדשה, להגיע לשלבי ההכרעה. בשבוע הבא יש לנו שלושה משחקים שאני לא יודע איך נצליח לשחק".

במסיבת העיתונאים אמר המאמן המפסיד: "ידענו שאנחנו צריכים להביא אקסטרה, שיחקנו טוב מאוד במשך שני רבעים, אבל היו לנו כמה אי הבנות בהגנה, ברבע השלישי איבדנו את המומנטום וברבע הרביעי בכלל לא היינו במשחק. הם הענישו אותנו, זה היה ברור למי יש את האנרגיות על הפרקט. מאוגוסט אנחנו עם אותם שחקנים עם פציעות. אנחנו לא יכולים לשחק שלושה משחקים בסיטואציה הזאת ולהתחרות גם נגד גראן קנאריה. המנטליות של השחקנים שלי תיבחן שוב באמצע יוני נגד מכבי. אם מסתכלים על התמונה הגדולה, השחקנים שלי עשו משהו גדול עד עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הקפטן והגביע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully