וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון פלדהיים פוטר מהפועל חיפה: "במשחקים הבאים אשב עם האוהדים ביציע"

16.2.2017 / 11:30

לאחר תקופה ארוכה של מתיחות, החליט הבעלים יואב כץ לפטר את פלדהיים, שנפרד מהמועדון בפוסט שהעלה לפייסבוק: "נהניתי מאוד, מאחל לאוהדים ולשחקנים הצלחה רבה במשימות שעוד נותרו העונה"

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, הדובר רון פלדהיים. אדריאן הרבשטיין
"מודה ליואב על האמון". פלדהיים עם כץ/אדריאן הרבשטיין

סמנכ"ל הפועל חיפה, רון פלדהיים, פוטר היום (חמישי) באופן רשמי מתפקידו, לאחר תקופה ארוכה שבה נרשמה מתיחות בינו לבין הבעלים יואב כץ. בכך, השלים האחרון סוג של מהפכה בהנהלה; המנכ"ל אפרים גבאי עדיין מושעה, פלדהיים פוטר, מזכירת המועדון עזבה וכך גם גל כהן, ששימש כסוג של יועץ עבור כץ.

פלדהיים העלה פוסט פרידה לדף הפייסבוק שלו ובו כתב: "לאחר תקופה מרתקת בת חמש שנים בתפקידי כסמנכ"ל הפועל חיפה, הגעתי לסיכום עם יואב כץ על סיום עבודתי במועדון. במהלך השנים, נהניתי מאוד ושמחתי להכיר אנשים רבים וטובים בעולם הכדורגל הישראלי. אני מודה לקהל המשפחתי והמיוחד של הפועל חיפה, שתמיד תמך בי ובמיוחד בחודשים האחרונים ולבעלים יואב כץ על האמון לאורך השנים. העבודה מול הקהל הנפלא הזה היא הסיבה העיקרית והחלק המשמעותי לסיפוק הרב שהיה לי במהלך שנות עבודתי במועדון הפועל חיפה. אני מאחל לאוהדים ולשחקנים הצלחה רבה במשימות שעוד נותרו העונה: פלייאוף עליון וזכייה בגביע המדינה, ובמשחקים הבאים אשב עם האוהדים ביציע. אדום עולה!".

עוד בנושא

יואב כץ: "זה אחד הניצחונות הגדולים בתולדות הפועל חיפה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully