וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיפה סוערת בברצלונה, דיווח: סוכמה רכישתו של ירי מינה

לואיס אנריקה רתח בעקבות ביקורות בעילום שם מחדר ההלבשה, בהן נטען בין היתר ש"הוא איבד את האמון של השחקנים". הבלם הקולומביאני יגיע בינואר 2018, פוצ'טינו יגיע בעונה הבאה?

אימג'בנק GettyImages

לא שקט בברצלונה: ב'ספורט' הקטלאני מדווחים הבוקר (חמישי) על אסיפה סוערת וחילופי האשמות בין השחקנים לצוות המקצועי בראשות לואיס אנריקה, שסופג את מרבית האש בעקבות התבוסה 4:0 מול פריס סן ז'רמן במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות.

ביממה שאחרי התבוסה צצו בתקשורת הספרדית ציטוטים בעילום שם מפי שחקנים כביכול נגד המאמן, ונטען ש"לואיס אנריקה איבד את האמון שלנו" וכי "הוא מרחיק אותנו מהסגנון שהפך אותנו לגדולים כל כך". שחקן נוסף טען ב'אל מונדו דפורטיבו' ש"אנחנו מאוד מאורגנים עם הכדור, אבל כשאנחנו בלעדיו הכל הרבה יותר קשה, לא ברור מה רוצים מאיתנו". על פי הדיווח ב'ספורט', לואיס אנריקה זעם על הציטוטים נגדו, זימן אסיפה דחופה ובה הטיח בפני השחקנים ש"חסרה לנו נשמה במשחק" וכי "האשמה היא גם עליכם, אל תפילו הכל עליי". עוד נכתב כי במהלך האסיפה "היו צעקות של שני הצדדים".

עוד בנושא:

לואיס אנריקה התעמת עם עיתונאי אחרי ה-4:0 מול סן ז'רמן
בשורות רעות: הקלאסיקו יתקיים ב-23 אפריל, ערב יום השואה
די מריה חגג והזהיר: "ברצלונה תוכל לכבוש רביעייה בגומלין"
במדריד חגגו את התבוסה: בוסקטס ירה בלואיס אנריקה"

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. AP
המתיחות גוברת. לואיס אנריקה/AP

הלחץ נותן את אותותיו גם בשחקנים. אמש לאו מסי וג'רארד פיקה ביטלו אירועים פרטיים בהם היו אמורים ליטול חלק והתייצבו לאימון כמתוכנן. על פי 'אל מונדו דפורטיבו' מסי היה אמור לטוס ישירות מפריס למצרים לאירוע עסקי, אך ביטל ברגע האחרון משום שהיה במצב רוח מדוכדך.

ניימאר פרסם הבוקר פוסט אינסטגרם עם הכיתוב: "אם יש לי צ'אנס של אחוז אחד, יש לי 99 אחוז אמונה". לתקשורת הברזילאית אמר ניימאר ש"מעולם לא הייתי בסיטואציה כזאת קשה. האווירה במועדון מתוחה יותר מתמיד".

בינתיים, במועדון ממשיכים לעסוק בבניית הסגל לקראת העתיד. ב"אל מונדו דפורטיבו" פורסם היום כי הקטלאנים הגיעו לסיכום על העברתו של בלם נבחרת קולומביה, ירי מינה, בעסקה שתצא לפועל בינואר 2018. על פי הדיווח, בארסה ופלמייראס, בה משחק הבלם בן ה-22, סיכמו את הפרטים, כשאלופת ספרד תרכוש את מינה תמורת 9 מיליון יורו ותחתים אותו לחמש שנים.

גם עמדת המאמן זכתה למועמד נוסף. אחרי ששמו של מאמן סביליה, חורחה סמפאולי, סומן כמועמד הראשי לתפוס את מקומו של לואיס אנריקה, גם מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו נחשב למועמד בכיר להגיע לקאמפ נואו. הארגנטינאי, שאימן בעבר את אספניול, הדף את הטענות ואמר לתקשורת האנגלית: "אני לא יכול להגיד כלום על ברצלונה, יש לי חוזה לעוד ארבע שנים בטוטנהאם ואני מאושר כאן. זה נכון שהפרויקט כאן לא פשוט, אבל זה לא אומר שאני עוזב"

עדכון ראשון: 11:12

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן נבחרת קולומביה ג'רי מינה. AP
הדבר הבא. יירי מינה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully