וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש: צ'לסי ומנצ'סטר סיטי נאבקות על תומא למאר

ב"לאקיפ" טוענים שהשתיים מעוניינות לצרף כבר בקיץ הקרוב את הקשר בן ה-21 של מונאקו, שכבש עשרה שערים ובישל שישה נוספים בכל המסגרות העונה. תג המחיר: 30 מיליון יורו

שחקן מונאקו תומא למאר. רויטרס
מבוקש. למאר/רויטרס

העונה שעושה מונאקו מרשימה בכל קנה מידה. אחרי 25 מחזורים בצרפת, הקבוצה מהריביירה מוליכה את הטבלה עם 58 נקודות (שלוש יותר מלפריס סן ז'רמן) אחרי שרשמה 18 ניצחונות לעומת שלושה הפסדים בלבד (רק לניס פחות הפסדים - 2). גם בליגת האלופות מצבה מצוין. בינתיים. היא העפילה לשמינית גמר המפעל, שם תפגוש את מנצ'סטר סיטי (המפגש הראשון באיתיחאד בשבוע הבא).

ללא מעט שחקנים יש חלק בהצלחה המסחררת של הקבוצה, אלא שאחד הגורמים העיקריים לכך הוא בסך הכול קשר צעיר בן 21, העונה לשם תומא למאר. מתחילת העונה רשם למאר, יליד האי גוואדלופ, עשרה שערים (שבעה בליגה) ושישה בישולים בכל המסגרות.

למאר, שנרכש מקון בעונה שעברה תמורת ארבעה מיליון יורו בלבד, הפך למבוקש במיוחד לאור העונה הנהדרת שהוא מציג, אשר בעקבותיה החליטה מונאקו להציב עבורו תג מחיר של למעלה מ-30 מיליון יורו. למרות זאת, הקבוצות הגדולות ביבשת לא נרתעות, ועל פי דיווח ב"לאקיפ", מנצ'סטר סיטי וצ'לסי כבר החלו להיאבק על הזכות לרכוש אותו כבר בקיץ הקרוב. על פי הדיווח, גם אתלטיקו מדריד עשויה לנסות לצרפו, אם וכאשר אנטואן גריזמן יימכר למנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully