וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין: "אין אף שחקן שירצה לשחק בארגון כושל כמו הניקס"

פורוורד גולדן סטייט במתקפה על ג'יימס דולאן: "התפיסות שלו מימי העבדות". סטיב קר כועס על גרין בעקבות ההרחקה, וגם: פגישת החירום של שחקני קליבלנד, והלילה הנדיר של ווסטברוק והארדן

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
אין רגע דל. דריימונד גרין/AP

דריימונד גרין שוב במרכז העניינים. גולדן סטייט הביסה הלילה (בין רביעי לחמישי 86:109 את סקרמנטו, אבל נאלצה להסתדר רוב המשחק ללא המנהיג ושחקן ההגנה הבולט שלה, שהתפרץ לעבר השופט במהלך הרבע השני אחרי עבירה שנשרקה לחובתו כששמר על דמרקוס קאזינס. גרין נראה כעוס בסיום על השופטים ועל ההחלטה להרחיקו ללא התראה מוקדמת ומבלי שספג עבירה טכנית קודם לכן במשחק, אבל הווריירס בעיקר שמחו לגלות שיש מי שיכול לחפות עליו לפחות באופן חלקי. במקרה הזה היה מדובר בפטריק מקו, שקיבל דקות רבות במחצית השנייה והציג הגנה מצוינת. גם קליי תומפסון הצטיין עם 35 שלשות כולל 7 שלשות. לתומפסון יש אפקט מכריע על הווריירס, מסתבר: בכל 12 המשחקים בהם סיים העונה כקלע הבולט, הקבוצה גם ניצחה.

"היתה לנו מחצית ראשונה איומה וברור שההרחקה של דריימונד לא עזרה לנו", אמר סטף קרי. "לפחות יצאנו מהמשחק הזה עם מסר - כל שחקן מהספסל יכול לתרום, ולכל חיסרון אפשר למצוא פיתרון".

סטיב קר אמר ש"מקו היה מדהים הגנתית, היה נראה שהוא בכל המקום. למרות שהמספרים שלו בהתקפה לא מראים את זה, היה לו משחק אדיר", והוסיף ש"קשה לנו ללא דריימונד בכל משחק, אבל במיוחד מול סקרמנטו ודמרקוס קאזינס. היינו בעמדה לא פשוטה בלעדיו, אבל החבר'ה הגיבו בצורה נפלאה".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
לכל אחד יש תחליף? קרי/AP

בסך הכל גרין צבר מתחילת העונה 11 עבירות טכניות, והיום בו יורחק אוטומטית ממשחק הולך ומתקרב. "כן, אני בהחלט מודאג מזה", אמר סטיב קר. "אנחנו אוהבים את דריימונד, הוא משחק עם גישה מסוימת שאנחנו זקוקים לה. במובנים רבים הוא מייצג את הקשיחות והאנרגיה שלנו, אבל היום הוא עבר את הגבול. אנחנו צריכים שיהיה הכי קרוב לגבול הזה, אבל לא יחצה אותו. אנחנו צריכים אותו על המגרש".

עוד לפני המשחק גרין התייחס כהרגלו גם לסוגיות שאינן נוגעות לגולדן סטייט באופן ישיר. והפעם: הבלאגן בניקס והתפקוד של הבעלים ג'יימס דולן, שזוכה לקיתונות של ביקורת בתקשורת האמריקאית מאז התקרית עם צ'ארלס אוקלי. כרגיל, גרין דיבר בפתיחות מלאה ואמר ש"המנטליות של דולאן מזכירה לי את תקופת העבדות", וביקר בחריפות את הבעלים על כך שרמז באופן די מפורש שאוקלי סובל מהתמכרות לאלכוהול. "זה לא משהו שאתה אומר לעולם כולו, איפה הקלאסה? זה פשוט לא בסדר לזרוק מישהו ככה כאילו שמדובר בעניין פעוט", אמר. "כשמסתכלים על מה שקורה עם מלו ועם אוקלי, כשרואים מה קורה בתקופה האחרונה בניקס...אני לא יודע איזה שחקן חופשי ירצה לחתום שם. באמת, אני לא מכיר אף שחקן שירצה לשחק בארגון כושל כזה".

ואם כבר כרמלו אנתוני, אז הלילה הוא לפחות קיבל בשורה חיובית. הניקס אמנם הפסידו 116:105 לאוקלהומה סיטי, אבל מלו התבשר כי יחליף באולסטאר את קווין לאב הפצוע. "זה עדיין כבוד גדול עבורי להיבחר למשחק הזה, לבוא ולייצג את הניקס בתור ארגון, לדברים האלה יש משמעות עבורי", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
כולם מתחילים להרגיש בנוח. לברון/AP

קיירי אירווינג מספר: פגישת חירום הביאה לשינוי בקליבלנד

קליבלנד יוצאת לפגרת האולסטאר כשהיא בסגל מדולל ומלא בפציעות, אך היכולת ממשיכה להיות משביעת רצון. הלילה הקאבס גברו 104:113 על אינדיאנה בזכות עוד משחק טוב של לברון (31 נקודות), קיירי אירווינג (26) וקייל קורבר (22), שנראה כמי שמתאקלם היטב בקבוצתו החדשה. בסך הכל הקאבס עומדים על מאזן 1:7 מול היריבות הישירות במזרח שתופסות את מקומות 2 עד 5, ולברון מרוצה מאוד, בעיקר מהתפקוד של הקבוצה בחודש האחרון.

"ככה בדיוק דמיינתי שנשחק בחודש פברואר. החבר'ה פשוט מצוינים לאחרונה", אמר לברון, שקולע בפברואר ב-63.4 אחוז מהשדה. "אני שונא את זה שאנחנו יוצאים לפגרה עכשיו כי בדיוק נכנסנו לקצב, אבל לפחות יהיה צ'אנס לפצועים שלנו להתאושש עכשיו".

טיירון לו סיפר שכדי לשמור על השחקנים רעננים הוא ממעט לערוך אימונים מלאים, אלא מסתפק בעיקר באימוני שחרור. "הכוכבים שלנו רוצים לשחק והרבה, אז הפועל היוצא של זה הוא פחות אימונים. אנחנו לא מתאמנים הרבה, אנחנו שומרים את הרגליים שלנו לדברים אמיתיים".

גם קיירי אירווינג מרגיש בנוח. הרכז אמר ש"כולם מרגישים בנוח עכשיו, זה פשוט לקח זמן לשלב את כולם במערכת ובסגנון שלנו. היה לנו תהליך למידה שנראה שהוא כבר מאחורינו, עכשיו אנחנו שוב קבוצה נהדרת בכל המובנים". כמו כן, קיירי סיפר שהקאבס ערכו לאחרונה פגישת חירום לשחקנים בלבד, ממנה יצאו עם מסקנות חשובות ששיפרו את האווירה בחדר ההלבשה. "הבנו שכדי להצליח, כולם בחדר ההלבשה חייבים להיות הכי כנים שיש אחד עם השני", אמר.

שחקן אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק. AP
מספרים היסטוריים. ווסטברוק/AP

לילה נדיר לווסטברוק והארדן: כל המספרים

שני המועמדים המובילים ל-MVP רשמו הלילה עוד משחקנים מצוינים, כל אחד עם הקבוצה שלו. ראסל ווסטברוק קלע 38 נקודות, הוריד 14 ריבאונדים וחילק 12 אסיסטים בניצחון 105:116 על הניקס, והגיע לטריפל דאבל 27 העונה. קצב הטריפל דאבלים של ווסטברוק ממשיך לדגדג את זה של אוסקר רוברטסון, השחקן היחיד בהיסטוריה שסיים עונה עם ממוצעי טריפל דאבל. לרוברטסון היו 28 טריפל דאבלים עד פגרת האולסטאר בעונת 1961/62 המפורסמת, ואם ראסל ימשיך בקצב הזה, הוא עשוי להיות קרוב מאוד אליו גם בסיום העונה. ווסטברוק רשם הלילה גם את הטריפל דאבל השלישי הכי מהיר שלו העונה, כשהשיג מאזן דו ספרתי בנקודות, ריבאונדים ואסיסטים כבר אחרי 29 דקות.

גם להארדן היה ערב מוצלח מבחינה אישית עם 38 נקודות, 12 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, אבל יוסטון הפסידה 117:109 למיאמי. כך או כך, מדובר בלילה נדיר למדי. זו הפעם הראשונה מאז שנת 1975 בה שני שחקנים רושמים טריפל דאבל עם 35 נקודות ומעלה באותו לילה. אז אלו היו פיט מראביץ' וקארים עבדול ג'באר, וכעת ווסטברוק והארדן.

בסך הכל, לשניים הללו חיברו יחדיו 14 משחקים עם טריפל דאבל שכלל 35 נקודות ומעלה. לשם השוואה, כל שאר שחקני הליגה הגיעו ביחד ל-13 משחקים כאלה בשבע השנים האחרונות (!).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully