וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "מ.ס. אשדוד הוא מועדון מספיק גדול, זה אתגר עבורי"

15.2.2017 / 17:28

אחרי שתפס את המושכות בעיר הנמל, המאמן התייחס לאי ההצלחה שלו במועדונים הגדולים והצהיר: "אם לא הייתי מאמין בחומר הקיים, לא הייתי מגיע לאשדוד. אני בקשר טוב עם רוני אוואט"

צילום: ניב אהרונסון

רן בן שמעון, מאמנה החדש של מ.ס אשדוד, ערך היום (רביעי), את אימון הבכורה. החל משעות הבוקר הוא נמצא במשרדי ההנהלה ופוגש את השחקנים אחד אחרי השני כשלכל אחד מוקצבת שיחה בת רבע שעה.

בן שמעון אפילו קיבל את המשרד של ג'קי בן זקן כדי לערוך שם את שיחות ההיכרות עם שחקני הקבוצה. על פי חלק מהדברים שאמר בן שמעון לשחקנים, עולה שהמסר שהמאמן רוצה להעביר הוא שהוא דורש לראות קבוצה הרבה יותר רעה. קבוצה הרבה יותר לוחמת, ממושמעת טקטית וכזו ששחקניה אינם מתפשרים על שום דבר.

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. מגד גוזני
מאמין. רן בן שמעון על שחקני מ.ס. אשדוד/מגד גוזני

מאוחר יותר, בראיון ראשון שלו כמאמן אשדוד, רן בן שמעון: "אני מאמין בחומר שיש באשדוד, אוהב לעבוד ולאמן כדורגל - אז באתי. כל מועדון בעולם הוא שונה אחד מהשני, לכל אחד יש את הקטע שלו. תמיד אמרתי שהלחץ הכי גדול שאני שם, הוא זה שאני שם על עצמי. הגעתי לאשדוד כדי להיות הישגי. אם לא הייתי מאמין בחומר הקיים, לא הייתי מגיע. את ההחלטות החשובות ביותר שלי קיבלתי דרך הקרביים. אגבש את הדעה שלי לגבי דברים. היה לי שיחה טובה עם השחקנים, אני מביט על הדברים בצורה חיובית".

"אני מרגיש בסדר", סיפר המאמן בנוגע לחוסר ההצלחה שהשיג במועדונים הגדולים: "אשדוד הוא מועדון מספיק גדול וזה אתגר גדול עבורי. אני בקשר טוב עם רוני אוואט, אנחנו צוות".

לגבי מאבק ההישרדות: "אני מאמין קודם כל בחומר האנושי שלנו. קיבלנו אותי בצורה טובה, המצב בטבלה לא טוב ויש מומנטום שלילי, אבל הסימנים טובים. נעשה את המקסימום, תנו לנו לעבוד".

עדכון ראשון: 14:09

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. מגד גוזני
רן בן שמעון/מגד גוזני
מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. מגד גוזני
אימון הבכורה של רן בן שמעון במ.ס. אשדוד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully