וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: דייגו מראדונה מסתבך, יונייטד רומנטית במיוחד

כוכב העבר תושאל בחשד שהיכה את בת זוגו במדריד ואיים על עיתונאי, השדים האדומים עזרו להצעת נישואים מפתיעה, די מריה כבר רמז לשער הגדול מול ברצלונה, וגם: מי קבוצת הכדורגל האירופית אחריה עוקב ברק אובמה?

מנצ'סטר יונייטד רומנטית במיוחד

מנצ'סטר יונייטד עזרה לסקוט, בחור אנגלי צעיר, להציע נישואים לחברתו, הרייט המופתעת, שנכנסה לאולד טראפורד בלי לדעת מה מחכה לה. ויש גם ברכה מזלאטן איברהימוביץ':

די מריה, אשף הבעיטות החופשיות

הופתעם מהבעיטה החופשית של אנחל די מריה מול ברצלונה אמש? זה רק בגלל שלא ראיתם אותו עושה דברים זהים באימון של אלופת צרפת לפני כשלושה חודשים.

ברק אובמה יקפוץ לביקור?

מסתבר שנשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה עוקב בטוויטר רק אחרי קבוצת כדורגל אירופית אחת. ברצלונה? ריאל מדריד? מנצ'סטר יונייטד? באיירן מינכן? לא, לא, לא ולא. אובמה עוקב דווקא אחרי נועלת הבונדסליגה דרמשטאדט. לכן, החליטו בקבוצה של טורסטן פרינגס להזמין את הנשיא לשעבר למשחק ביתי ואף הכינו לו חולצה עם המספר 98. מי שהכין את סרטון ההזמנה הוא שחקן נבחרת ארצות הברית ודרמשטאדט טרנס בויד.

דייגו מראדונה שוב מסתבך

דייגו מראדונה ממשיך לעשות צרות. בספרד מדווחים שכוכב העבר הארגנטינאי שנמצא במדריד לקראת המשחק של ריאל מול נאפולי הערב, תושאל על ידי חוקרי משטרה בעקבות חדש שתקף את בת זוגו בבית המלון בו הוא הם שוהים. החוקרים כבר פרצו לחדר מלון ה"יורוסטאר" כדי לדלות ראיות נוספות על המקרה, כאשר האישה לא הגישה תלונה רשמית למשטרה. מראדונה גם הואשם שהוא תקף עיתונאי עם נחיתתו במדריד. על פי דיווח, שחקן העבר סירב לענות לשאלות העיתנואי, ולאחר מכן היכה אותו. מראשדונה השיב: "אם הייתי מכה אותך, הייתי שובר לך את האף. נלך מכות אחד על אחד, אני אהרוס אותך".

הפאדיחה של מטוידי

בלס מטוידי, קשרה פריס שנתן אתמול הצגה מול ברצלונה, מככב ברשתות החברתיות ביממה האחרונה ולא מהסיבות הנכונות. מטוידי הקדיש פוסט עם תמונה שלו ושל זוגתו לכבוד חג האהבה. אממה, את התמונה הוא חיפש בגוגל והסגיר זאת בפוסט.

קרוליין ווזניאקי

מהומה באימון בוקה ג'וניורס

תקרית חריגה באימון קבוצת הפאר מבואנוס איירס. בווידאו מדהים שהתפרסם מאימון הקבוצה נראים חואן מנואל אינסאורלדה וג'ונתן סילבה כשהם מתקוטטים ומכים אחד את השני באגרופים. חבריהם נאלצו להפריד ובארוס צ'לוטו המאמן נאלץ לזרוק את השניים מהאימון.

צפו בתקרית מאימון בוקה

ברחבי עולם הספורט חוגגים את יום האהבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully