וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "ספק אם מועדון ישראלי העסיק עשרה אנשי צוות"

15.2.2017 / 11:35

גורם במועדון התייחס לעובדה שגולדהאר אישר הבאה של שלושה עוזרים לווידיגאל: "אל תתרשמו מהשקט שלו במסע"ת, הוא מלא בתשוקה לכדורגל ולא פוחד מעבודה". המאמן ביטל את יום המנוחה

מתן חדד

"לכל אוהדי מכבי תל אביב המודאגים. ממפגש ראשון ושיחה ראשונה עם ליטו וידיגאל, הוא עושה רושם של בן אדם מדהים. בלי פוזה, מקצועי ברמות ואוהב לשמש דוגמא ולעזור לכל אחד. שיהיה בהצלחה ליטו וידיגאל והצוות החדש", את הפוסט הקצר הזה פרסם בפייסבוק הגנן של מכבי תל אביב עמיעד קו שהיה הראשון אתמול לעבוד בצמוד למאמן החדש של מכבי תל אביב.

מסתבר שמיד בסיום האימון הראשון של וידיגאל אתמול, הוא עלה מחדש על הדשא ועבד עם הגנן של מכבי תל אביב במשך זמן ממושך על סימון מחדש של מגרש האימונים המרכזי בו מתאמנת הקבוצה בקרית שלום. וידיגאל הביא איתו כמה רעיונות חדשים והוא נזקק לסימון בצבע מחדש על מנת לתחום כל מיני אזורים שיאפשרו לו להתמקד בתרגילים חדשים אותם הוא רוצה להטמיע בתקופה הקרובה.

מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל. יוסי ציפקיס
הפנים החדשות בקרית שלום. ליטו וידיגאל/יוסי ציפקיס

המאמן הפורטוגלי שלא הירבה במלים במסיבת העיתונאים אתמול, כבר ערך מספר שיחות אישיות עם שחקנים וביניהם הבלם טל בן חיים איתו הוא דיבר כבר אתמול על כר הדשא בזמן שהתקשורת נכחה עדיין בקרית שלום.

כפי שכבר פורסם, וידיגאל הביא איתו לא פחות משלושה עוזרים וביניהם כאמור גם מאמן שוערים. ביחד עם חמשת אנשי הצוות שעובדים במכבי תל אביב יש כעת שמונה עוזרים וכזכור מלבד המאמן גם ג'ורדי קרויף יהיה יותר מעורב בתקופה הקרובה.

"ספק אם מועדון ישראלי העסיק עשרה אנשי צוות שהיו על המגרש באימונים יחד", אמר גורם במכבי תל אביב. העובדה שמיטש גולדהאר אישר הבאה של שלושה אנשים חדשים מלמדת כי הוא מאמין שוידיגאל יכול להצעיד את מכבי תל אביב גם לעונה הבאה ולכן נתן לו את הזכות להביא איתו צוות כל כך נרחב של אנשים. "אל תתרשמו מהשקט של וידיגאל במסיבת העיתונאים אתמול", אמר היום גורם במועדון. "במשך הזמן תגלו מי האיש באמת. הוא מלא בתשוקה לכדורגל והוא לא פוחד מעבודה". וידיגאל ביטל את יום המנוחה שתוכנן להיום והשחקנים יגיעו אחר הצהריים לאימון בקרית שלום.

בנושא אחר, מכבי תל אביב רשמה ניצחון בתביעה נגד חברת 'קרנקורס ביגוד בע"מ', אשר ייצרה ושיווקה באופן בלתי חוקי זיופים של מדי הקבוצה הרשמיים לעונת 2015/16. על פי הקביעה של בית המשפט, החברה תשלם למועדון קנס כספי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully