וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עומר דמארי צפוי להחמיץ את המשחק מול הפועל כפר סבא

15.2.2017 / 15:30

החלוץ סובל ממתיחה במפשעה לקראת הבכורה של לוזון. ואליינטה ייבדק שוב וייעדר בשבת, אלושי ישוב לאימונים ביום שישי. המאמן באסיפת השחקנים: "אצלי אין כוכבים, כולכם מתחילים מאפס"

שלומי גבאי

עומר דמארי סובל ממתיחה במפשעה וצפוי להחמיץ את משחקה של מכבי חיפה מול הפועל כפר סבא. החלוץ לא נטל חלק באימון היום (רביעי) ועבר בדיקה, כשבקבוצה קיימת פסימיות לגבי שיתופו בשבת.

לעומתו, מארק ואליינטה ערך בדיקה ובימים הקרובים ייבדק פעם נוספת כדי לדעת באופן מדויק מה מצבו. בכל מקרה, הבלם הספרדי לא יהיה כשיר למשחק בכפר סבא. הקשר אניס אלושי, שסובל ממתיחה קלה בקרסול, ינוח ביומיים הקרובים ואמור לשוב לאימונים ביום שישי.

עוד בנושא:

גיא לוזון הוצג כמאמן מכבי חיפה: "אם הכול היה חלק, לא הייתי כאן"
גיא לוזון מונה למאמן מכבי חיפה: "זה אתגר גדול, פסגת הקריירה"
רנה מולנסטיין: "הלחץ הגדול הוא מרכיב מרכזי בחוסר ההצלחה"
מעל סטנוייביץ', מתחת לבלבול: איפה מדורג רנה מולנסטיין מבחינת אחוזי הצלחה?

עומר דמארי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הצטרף לרשימת הפצועים. עומר דמארי/אדריאן הרבשטיין

גיא לוזון העביר אתמול את אימון הבכורה שלו כמאמן מכבי חיפה, אבל עוד קודם לכן ערך אסיפת שחקנים ראשונה. "אצלי אין שמות וכוכבים, כולכם מתחילים מאפס", הבטיח לוזון לשחקנים באסיפה לפני שעבר לנושאים הטקטיים, והסביר שהפעם היא תהיה ארוכה מהנהוג אצלו. "אצלי האסיפות יהיו קצרות, כשיש לי מה להגיד אני אומר הכול בפנים. הדף חלק, לכולם תהיה הזדמנות. כל אחד כאן נבחן תחת זכוכית מגדלת".

לפניו דיבר גם הנשיא יעקב שחר, שאמר לשחקנים: "אני בטוח שנצא לדרך חדשה עם גיא. רצינו את השידוך הזה הרבה זמן. הוא משוגע במובן החיובי".

במועדון מקווים שהטירוף של לוזון ידביק גם את השחקנים לקראת משחק החוץ בכפר סבא, וכמובן למאבקים על הכרטיס לפלייאוף העליון עד לסיום העונה הסדירה. "הייתה אסיפה אמוציונלית וטובה", אמר גורם במועדון. "גיא הגיע חדור מטרה והוא להוט להצליח במכבי חיפה".

אל לוזון הצטרף עוזרו אסף נמני, כאשר בצוות ממשיך עוזר המאמן האנגלי מיק פריסט, שהובא בתחילת העונה על ידי רנה מולנסטיין בזכות עבודתם המשותפת במנצ'סטר יונייטד ופולהאם.

(עדכון ראשון: 13:37)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. מכבי חיפה, אתר רשמי
אחרי המסרים, עבר לפן הטקטי. גיא לוזון עם השחקנים/אתר רשמי, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully