וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון מונה למאמן: מ.ס. אשדוד: "אני מוכן לאתגר החדש"

14.2.2017 / 19:14

המאמן שפוטר מבית"ר ירושלים רק לפני כשבוע מצא קבוצה חדשה, וינסה לחלץ את המועדון מעיר הנמל מהתחתית. רוני אוואט, שאימן עד כה, ישמש כעוזרו. יוסי מזרחי ימשיך לשמש כמנהל מקצועי

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון (אמצע) עם עוזרו רוני אוואט. אתר מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
אתגר חדש. בן שמעון עם אוואט/אתר רשמי, אתר מ.ס. אשדוד

רן בן שמעון מונה הערב (שלישי) למאמן מ.ס. אשדוד, ויחליף בתפקיד את רוני אוואט שיעבור לשמש כעוזרו. תשעה ימים בלבד לאחר שפוטר מבית"ר ירושלים, בן שמעון מצא בית חדש וינסה לחלץ את הקבוצה מעיר הנמל מהתחתית. כרגע אשדוד מרוחקת חמש נקודות מהפועל אשקלון שמתחת לקו האדום, והיא ללא ניצחון בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, כולל שני הפסדים בליגה.

מהקבוצה נמסר: "אנו שמחים לבשר על מינוי של רן בן שמעון כמאמן הראשי של הקבוצה הבוגרת כאשר לצדו ישמש רוני אואט כעוזר המאמן. אנו בטוחים שרן בן שמעון יביא מנסיונו העשיר בכדורגל הישראלי ויתרום רבות לטיפוח הכשרונות הצעירים בקבוצה. במקביל, ביקשה הנהלת המועדון בהתאם לתכניותיה לטווח הארוך, כי יוסי מזרחי יישאר בתפקידו כמנהל המקצועי של כל קבוצות האגודה ויישם בכך את מדיניות המועדון הדוגלת בטיפוח שחקני הבית ושילובם בסגל הקבוצה הבוגרת".

רן בן שמעון: "אני מוכן לאתגר החדש. רואה באשדוד אתגר גדול ומאמין מאד בחומר הקיים".

רוני אוואט: "מברך על הצטרפותו של רן למועדון. אעשה הכל כדי לסייע לו להצליח בתפקיד ויחד נוביל את הקבוצה אל המקום הראוי לה".

מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון. מגד גוזני
ירד לתחתית. בן שמעון/מגד גוזני

בלם העבר בן שמעון, ששיחק במכבי פתח תקוה, הפועל חיפה, הפועל פתח תקוה ובני יהודה ורשם גם 34 הופעות בנבחרת ישראל, החל את קריירת האימון שלו בנוער של מכבי תל אביב בין 2005-2003. לאחר מכן עבד עונה אחת כמאמן הפועל חיפה, איתה לא הצליח לעלות מהלאומית לליגת העל. ב-2006 מונה למאמן עירוני קרית שמונה, אותה הצליח להעלות לליגת העל והוביל אותה למקום השלישי בעונה הראשונה שלה בליגה הבכירה.

בעקבות ההצלחה הזו מונה בן שמעון למאמן מכבי תל אביב ב-2008, אבל המאמן פוטר משם כבר אחרי שמונה מחזורים ושני ניצחונות בלבד. ב-2012-2009 אימן בן שמעון שוב את קרית שמונה, אותה הוביל לאליפות היסטורית ב-2011/12. לאחר מכן, אימן בן שמעון את א.א.ק לרנקה בקפריסין, הפועל תל אביב, מכבי פתח תקוה וכאמור בית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully