וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אחמד עאבד צפוי להיות כשיר לקראת מכבי תל אביב

14.2.2017 / 15:04

החלוץ, שנעדר מהסגל של קשטן בשבועות האחרונים, צפוי לעמוד לרשותו של המאמן בשבת מול הצהובים. אורן ביטון צפוי לפתוח במקום הזוהרוי, קריאף: "שמח לקחת בפרויקט הקהילתי של המועדון"

סוכנות ג'יני

עם רצף הפסדים מאכזב, עירוני קרית שמונה קיבלה היום (שלישי) בשורה מעודדת בדמות שיפור במצבו הבריאותי של אחמד עאבד. החלוץ, שנעדר בשבועות האחרונים, צפוי להיות כשיר לקראת שבת, אז יתארחו הצפוניים מול מכבי תל אביב. מי שצפוי לשוב להרכב של תומר קשטן הוא אורן ביטון, שסיים לרצות עונש השעייה של חמישה צהובים. המגן עשוי לתפוס את מקומו של יוגב הזוהרוי.

שחקן עירוני קרית שמונה אחמד עאבד. אדריאן הרבשטיין
יפתח גם בהרכב? אחמד עאבד/אדריאן הרבשטיין

בנושא אחר, בקבוצה השיקו פרויקט למען הקהילה כאשר הרעיון המרכזי של הפרויקט הוא שכל שחקן בקבוצה הבוגרת ובקבוצות הצעירות, ללא יוצא מן הכלל, יבחר פרויקט קהילתי בעיר ויאמץ אותה לשנה הקרובה.

כחלק מאותו פרויקט, יצאו אתמול עודד אלקיים ואופיר קריאף לנטיעת שתילים במועדון לעיוור בעיר. קריאף התמוגג מהפעילות הקהליתית של המועדון: "אני שמח לקחת חלק בפרויקט מבורך שכזה. גם לפני שהגעתי לעירוני קרית שמונהי דעתי שזה מועדון שקשור היטב לתרומה לקהילה. אני מקווה שמה שאנחנו עושים ועוד נעשה ישפר ולו במעט את חיי הקהילה באזור, זו רק ההתחלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאושר. אופיר קריאף/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully