וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם פנה לאוהדי הפועל כפר סבא: "מזמין אתכם לפגישת חירום"

14.2.2017 / 13:27

עם בצורת של 493 דקות ללא שער זכות וסיבוב ללא ניצחון, בעלי הקבוצה מהשרון מחפש עצה מהאוהדים: "זה הזמן להשאיר את המחלוקות והמתחים בצד, רק בשילוב כוחות נוכל לחזור לדרך המלך"

סתיו שחם בעלי הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
פונה לאוהדים. שחם/ברני ארדוב

אחרי שקבוצתו השלימה סיבוב משחקים ללא ניצחון ועם בצורת שערים בת 493 דקות, בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם בחר היום (שלישי) לצאת בקריאה לאוהדים. הקבוצה מהשרון תארח בשבת את מכבי חיפה וגיא לוזון, בתקווה לשבור את הרצף שלילי.

בסטטוס שפרסם בחשבון הפייסבוק ביקש שחם: "אוהדים יקרים. עברנו בשנים האחרונות כברת דרך מאד משמעותית, בה הצלחנו, כולנו ביחד, להחזיר את הפועל כפר סבא למקומה הראוי. מחכות לנו עוד שנים רבות ומתאגרות ביחד, אך כעת אנחנו נמצאים על סף הישורת האחרונה של העונה כאשר נותרו לנו ארבעה משחקים קשים מאד טרם הפלייאוף התחתון - ואנחנו זקוקים לכם".

עוד בנושא:

סתיו שחם פנה לאוהדים: "ביחד אפשר להציל את העונה המחורבנת הזו"
ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא

אוהדי הפועל כפר סבא. מגד גוזני
הבשורה תגיע מהם? אוהדי הפועל כפר סבא/מגד גוזני

"ביום חמישי הקרוב בשעה 20:00 במועדון - אני מזמין אתכם לפגישת חירום משותפת בכדי לחשוב ביחד כיצד אנחנו מאחדים כוחות כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. זהו בדיוק הזמן להשאיר בצד את כל המתחים והמחלוקות שיש בינינו לאחרונה, ולהתמקד במטרתינו המשותפת" הוסיף הבעלים.

שחם סיכם: "אני קורא לכל האוהדים שהפועל כפר סבא יקרה לליבם חברי 'הלב הירוק', 'העורק הירוק', חוג האוהדים החדש וכמובן כל יושבי היציע להגיע למפגש ולתרום את חלקם למען המטרה המשותפת שלנו. חשוב לי להקשיב להערות, להארות ולביקורת שלכם כדי לשוב, יחד אתכם, לדרך המלך כי רק בשילוב כוחות נוכל להצליח. מחכה לכם ביום חמישי במועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully