וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באנגליה: מרכוס רשפורד מעכב את הארכת חוזהו במנצ'סטר יונייטד

השחקן בן ה-19 מאוכזב מכמות הדקות שהוא מקבל במדי השדים האדומים, ובאנגליה מדווחים כי הוא שוקל את עתידו במועדון ועשוי לעזוב בקיץ. במקביל מפרסמים באיטליה כי מוריניו מעוניין בבלוטי

שחקן מנצ'סטר יונייטד, מרכוס רשפורד. Laurence Griffiths, GettyImages
מוריניו רוצה שישאר. רשפורד/GettyImages, Laurence Griffiths

האם מרכוס רשפורד יעזוב את מנצ'סטר יונייטד בקיץ? בכלי התקשורת באנגליה מדווחים כי החלוץ שלא זוכה לדקות רבות לאחרונה תחת ז'וזה מוריניו, מאוכזב ממעמדו ומעכב את השיחות לגבי הארכת חוזהו במועדון. יש לציין כי על פי הדיווחים מוריניו מאוד מעריך את רשפורד ולא מעוניין שהוא יעזוב את הקבוצה. הפורטוגלי רואה בו חלק משמעותי בסגל, הסכים לבקשתו להעלאה בשכר ואף דחה הצעות מווסטהאם וסביליה שרצו לצרף אותו בהשאלה.

עוד בנושא:

פפ גווארדיולה: "אתפלל הלילה שהפציעה של ז'סוס לא חמורה"
אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את בורנמות'

שחקן טורינו אנדראה בלוטי חוגג. GettyImages
אחד השחקנים החמים באירופה. אנדראה בלוטי/GettyImages

רשפורד היה אחד השמות החמים בכדורגל האנגלי בעונה החולפת. השחקן בן ה-19 פרץ לתודעה תחת לואיס ואן חאל, כבש שמונה שערים בכל המסגרות ואפילו קיבל זימון לנבחרת אנגליה. כשמוריניו הגיע למועדון בפתיחת העונה הנוכחית הוא אמר כי רשפורד יקבל הזדמנויות בקבוצה הראשונה, אך לאחרונה נראה כי מעמדו של החלוץ בהחלט במצב בעייתי, אחרי פתח רק בשני משחקים ב-12 משחקי הליגה האחרונים.

בנושא אחר, על פי פרסומים באיטליה מוריניו דווקא מעוניין לצרף שחקן נוסף לחלק הקדמי, אנדראה בלוטי מטורינו. החלוץ האיטלקי הלוהט כבש העונה 17 שערי ליגה ובישל עוד ארבעה ב-21 משחקי ליגה עד כה. הכושר המפחיד שלו כבר עורר התעניינות בליברפול וארסנל, וכעת נראה כי גם יונייטד הצטרפה למירוץ. סעיף השחרור של בלוטי, שהאריך את חוזהו בטורינו בתחילת העונה, עומד על 84 מיליון ליש"ט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully