וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד קלטינס חתם לשלוש שנים וחצי בבית"ר ירושלים: "מאושר להמשיך פה"

14.2.2017 / 20:00

הקשר, שעל הסיכום עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, האריך את חוזהו אחרי שהגיע להבנות עם ההנהלה: "המקום שמרגיש לי הכי נכון". במועדון אמרו: "מעמודי התווך שלנו". צפוי להרוויח כ-100 אלף דולר לעונה אחרי שהרוויח 8,400 שקל בחודש בעונה הנוכחית

צילום: מגד גוזני, עריכה: יוסי ציפקיס

קשרה הצעיר של בית"ר ירושלים, דוד קלטינס, באמצעות סוכנו אבי נמני, חתם על חוזה חדש במועדון לשלוש וחצי השנים הבאות. לקלטינס, שעל הסיכום עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חוזה לעונה נוספת, אך מזה חודשיים התנהלו מגעים על חוזה חדש, כשבימים האחרונים הצדדים התקרבו מאוד והגיעו להבנות בנוגע לחוזה ארוך טווח. במועדון מעריכים מאוד את הקשר ובונים עליו בתור אחד מעמודי התווך של הקבוצה. יש לציין כי חוזהו של קלטינס לעונה וחצי הקרובות היה עדיין חוזה ישן בו היה אמור להרוויח 8,400 ש"ח לחודש בעונה הנוכחית, וכ-10,000 שקלים בחודש בעונה הבאה. במסגרת החוזה החדש הוא ישתדרג משמעותית מבחינה כלכלית, כאשר הוא צפוי להרוויח כ-100 אלף דולר בעונה.

בהודעה הרשמית של הקבוצה נכתב: "השחקן דוד קלטינס חתם לשלוש שנים וחצי בשורות המועדון. ההחתמה מהווה הצהרת כוונות ברורה של המועדון והבעלים אלי טביב". "מאושר להמשיך ולהיות שחקן בבית שלי, במקום בו אני מרגיש הכי טוב ונכון לי", אמר קלטינס. "מודה לבעלים ולמועדון על האמון".

במקביל, בית"ר תגיע ביום רביעי לבית הדין לאחר ששופט המשחק נגד הפועל רעננה, אורן סמיניאן, ציין בדוח קריאות גזעניות שנשמעו מיציע אוהדי הקבוצה בדקה ה-60 לערך. בבית"ר טענו כי משקיף המשחק לא שמע את הקריאות והוא יזומן להעיד. כמו כן, בבית"ר תוהים מדוע אם השופט שמע קריאות גזעניות הוא לא פעל לפי חוק שלושת השלבים של אופ"א ובשלב ראשון דאג לכך שהכרוז יתריע בפני האוהדים. בבית"ר מעריכים שבשל הספקות הרבים, לא ימומש עונש הפחתת שתי הנקודות שעומד נגד הקבוצה.

בקבוצה הגיבו גם לחתימתו של גיא לוזון, שהיה מועמד לקבוצה, במכבי חיפה. בניגוד לכעס של האוהדים על לוזון, בבית"ר התייחסו די באדישות בעניין. גורם בקבוצה אמר אתמול: "האופציה הראשונה של אלי טביב היתה שרון מימר. הוא הוזמן לבית וגן כדי לסגור ובשל לחצים מכל מיני כיוונים גם גיא לוזון נכנס לתמונה. אם אלי טביב היה באמת רוצה גיא לוזון היה בבית"ר, אבל שני הצדדים לא הרגישו שלמים עם החיבור ולכן שרון מימר מונה. הכל עניין של סיטואציות בחיים ואין כעסים, עובדה שרק טוב יצא לבית"ר מההחלטה הזאת".

עוד בנושא:

גיא לוזון מונה למאמן מכבי חיפה ואמר: "זו פסגת הקריירה"
בית"ר תעמוד לדין על קריאות גזעניות במשחק מול רעננה
קונט "גניבה", סאבו מחובר: בית"ר מבינה מה הוביל לשינוי

שחקן בית"ר ירושלים דוד קלטינס עם סוכן השחקנים אבי נמני. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
משתדרג. קלטינס עם סוכנו אבי נמני/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

ביום שני תפגוש בית"ר את הפועל תל אביב, כאשר מה שמעסיק את כולם זאת סוגיית הכרטיסים. בשלב זה הוקצו לבית"ר כ-1,100 כרטיסים והתקבלה החלטה כי לא תהיה קדימות למנויים בלבד והגרלה במידת הצורך. אחד מאנשי המועדון אמר על כמות הטלפונים שקיבל אתמול בבקשה לכרטיסים: "בחיים לא ידעתי שיש לי כל כך הרבה חברים".

בצד המקצועי, בבית"ר מוטרדים מכך שיש כעת בסגל חלוץ אחד בלבד, איתי שכטר, ונראה כי כבר בשבוע הקרוב יתחילו לנסות אופציות נוספות בתפקיד כמו ז'והאן אודל, אבישי כהן ושלומי אביסידריס. בינתיים, שכטר צפוי לקבל מנוחות יזומות כדי שלא לגרום להחמרה בפציעות קטנות ורגישויות מהן הוא סובל. אגב, אודל צמוד לאנטואן קונט מהרגע שהצטרף ובמועדון מייחסים חשיבות לכך שלא יישאר מדוכדך ויהיה חלק לגיטימי מהרוטציה של הקבוצה. אודל לא אהב את העובדה כי לא שותף במשחק האחרון.

גיל לבנדה מונה לעוזר המאמן של שרון מימר. מעבר לכך, מימר ימשיך לערוך בשבוע הקרוב שיחות אישיות עם כל שחקני הסגל. אחד השחקנים אמר: "הוא יורד לפרטים הקטנים, איפה גדלת, איפה שיחקת, באיזה תפקידים, איך אתה מתנהל, הוא מאוד רציני בגישה שלו ושחקנים מעריכים את זה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully