וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אתפלל הלילה שהפציעה של ז'סוס לא חמורה"

מאמן מנצ'סטר סיטי נשמע מודאג לאחר ששחקנו ירד מהמגרש בתום 14 דקות בלבד בניצחון 0:2 על בורנמות': "הוא היה חסר מזל". על העלייה למקום השני: "הפער עדיין גדול, אבל אנחנו משתפרים"

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
"היינו יכולים להבקיע יותר". פפ גווארדיולה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי ניצחה אתמול (שני) 0:2 את בורנמות' ועלתה למקום השני בטבלה. הסיטיזנס נמצאים בכושר טוב, רשמו אתמול ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות וצימקו את הפער מצ'לסי המוליכה לשמונה נקודות. עם זאת, במועדון התעסקו בפציעה של גבריאל ז'סוס, שנפגע בכף רגלו וירד אמש מהמגרש לאחר 14 דקות בלבד. הברזילאי בן ה-19 פתח בסערה את הקדנציה שלו במנצ'סטר עם שלושה שערים ובישול, והפציעה מול בורנמות' בהחלט מדאיגה את מאמן הקבוצה, פפ גווארדיולה.

עוד בנושא:

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את בורנמות'
קלאודיו ראניירי: "אצטרך לשנות משהו, בלתי אפשרי להמשיך ככה"

"מחר נדע טוב יותר מה חומרת הפציעה" אמר אתמול המאמן הספרדי, "הוא היה מאוד חסר מזל וזה מצער. הלילה אתפלל שזה לא משהו רציני. הוא שיחק מצוין עד כה, הוא נלחם והבקיע. הביטחון שלו חשוב עבורנו ואני מאוד שמח עבורו ועבורנו מהפתיחה הנהדרת. הוא שחקן חשוב בשביל המועדון, בעיקר כשאנחנו משחקים במפעלים כמו ליגת האלופות, שם צריך כל שחקן מהסגל".

גווארדיולה התייחס לטיפוס למקום השני ולכך שהפער מצ'לסי עומד "רק" על שמונה נקודות: "הפער עדיין גדול. אתה מצפה שהם יפסידו משחקים בהמשך, אך הם משחקים בצורה יציבה ומאוד קשה להבקיע נגדם. גם לנו יהיה קשה לנצח את המשחקים שנשארו, כרגע הפער גדול מדי. עלינו להתמקד בכל משחק בנפרד ולהשתפר. אני מרגיש שבמשחקים האחרונים אנחנו בכושר טוב בהרבה. אני מרגיש שהיינו יכולים להבקיע מול בורנמות' עוד שערים".

יש לציין שלפני המשחק, גווארדיולה ביצע מחווה נחמדה כשהביע את תנחומיו כלפי הארי ארתר, שחקנה של בורנמות'. ארתר ואשתו איבדו את בנם במהלך הלידה לפני שנתיים, ומאמן סיטי דיבר עם השחקן לפני המשחק על המקרה המצער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

לירוי סאנה שהיה מעורב בשער הראשון שמח מהניצחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully