וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו גאודלוק: "איבוד היתרון? לא נשברנו, אולי אנחנו משתפרים בתחום הזה"

14.2.2017 / 8:05

אחרי ההעפלה לגמר הגביע מול אשדוד, הגארד התייחס לבעיה שרודפת את מכבי תל אביב העונה: "כמו מול באסקוניה לא נפלנו או נשברנו, הגמר יהיה קשה. אין עליי שום לחץ". מקל: "חשוב שעלינו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. לאחר דקות אחרונות מורטות עצבים, השיגה אמש (שני) מכבי תל אביב את הכרטיס לגמר גביע המדינה בזכות 89:95 דרמטי מול מכבי אשדוד/באר טוביה. הצהובים כבר הובילו ביתרון דו ספרתי, אולם כהרגלם העונה שמטו את היתרון גם הפעם. הלחץ על הספסל הצהוב בשתי הדקות האחרונות הורגש היטב: המנהל ניקולה וויצ'יץ' צרח לכיוון הפרקט, כשהוא חזר והרתיע לגבי הכדורים החוזרים. קווינסי מילר הפצוע הצמיד את ידיו בתנועת תפילה. "לא ככה אנחנו אמורים לקחת משחקים, בטח לא לספוג 89 נקודות מול יריבה כמו אשדוד. יכולנו באותה מידה להפסיד", אמרו במכבי תל אביב בסיום.

עם זאת, בקבוצה מברכים גם על ניצחון בשיניים מול קבוצת ליגה ביניונית כמו של מאיר טפירו. "כבר שום דבר לא מפתיע העונה. לפחות ניצחנו ואנחנו במשחק הגמר. בעונה כזו, משחק על תואר כמו גביע, משחק שאנחנו חייבים לקחת", הוסיפו. המאמן איינרס בגאצקיס לא היה מרוצה מהמשחק, מהאיבודים בסיום המשחק וההגנה של הקבוצה: "יש לנו עכשיו סיכוי של 50 אחוז לגביע", סיפר הלטבי בסיום.

עוד בנושא:

איינארס בגאצקיס: "שמח מהניצחון, לא מהדרך בה השגנו אותו"
סימונה פיאניג'אני לקראת הגמר: "למכבי תל אביב יש שחקנים רעננים יותר"
הקרב של פניניג'אני: גיא פניני בעקבות מיקי, פיאניג'אני בעקבות עצמו

שמעון מזרחי מכבי תל אביב. יותם רונן
דרבן את השחקנים. שמעון מזרחי/יותם רונן

2. יושב ראש הקבוצה, שמעון מזרחי, נכנס לחדר ההלבשה ודרבן את השחקנים לקראת משחק הגביע הפיקנטי, שייערך ביום חמישי מול הפועל ירושלים. "זה משחק חשוב ויוקרתי, חייבים לנצח", הבהירו במועדון והוסיפו: "הפועל ירושלים לא עדיפה עלינו. זה משחק אחד ובעונה כזאת אנחנו מצפים מכולם שיתנו את הכל ולזכות בגביע".

השחקנים הצהובים יצאו די מהר מחדר ההלבשה, בהבעה של שביעות רצון. אמנם ההרגל של איבוד היתרון רדף אותם גם אמש, אבל הם בגמר. לקור הירושלמי יצאו הפעם שחקני מכבי מרוצים. בכל זאת, אין הרבה ניצחונות העונה. ככה זה: כשאין עוגות, חוגגים גם על לחמנייה של קייטנות.

3. ויקטור ראד, שבלט עם 22 נקודות, סיכם את המשחק: "היה לנו קשה אבל נלחמנו כי רצינו לשחק בגמר. היו כמה שריקות קשות נגדנו במחצית השנייה, אך זאת הייתה עבודה קבוצתית". גל מקל הוסיף: "אשדוד נשארה במשחק, היה לנו רגעים שיכולנו לגמור את המשחק ולא עשינו את זה. הם קלעו זריקות קשות מאוד, הכי חשוב שעברנו, במעמדים האלה יפה זה פחות חשוב, יותר חשוב שעשינו את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק. יוסי ציפקיס
כבר מחכה לירושלים. גאודלוק/יוסי ציפקיס

4. מי שהציג משחק נרפה הוא אנדרו גאולדוק, שקלע את הנקודות הראשונות שלו בחצי הגמר עמוק ברבע הרביעי. הגארד התייחס ליכולתו החלשה: "לא היה עליי לחץ ולא הרגשתי ככה במשחק הזה. החמצתי כמה זריקות, זה קורה אבל הדבר הטוב שגם אם אני מחטיא יש אחרים שמצליחים לשחק טוב ולהציג את היכולות שלהם. יש לנו עוד משחק חשוב ביום חמישי".

על המשחק הוסיף גאודלוק: "איבוד היתרון? זה קורה, אשדוד שיחקה טוב. קבוצות רצות מולנו וזו הייתה בעיה שלנו לאורך כל העונה. אנחנו מורידים את הרגל מהגז והקבוצה מולנו חוזרת . זה קרה שוב מול אשדוד, אבל לפחות כמו מול באסקוניה איבדנו יתרון אבל לא נפלנו או נשברו אלא נלחמנו חזרה. אולי אנחנו משתפרים בתחום הזה. הגמר יהיה קשה, הפועל ירושלים קבוצה טובה, נהיה מוכנים לכל יריבה. זה משחק חשוב ביום חמישי".

דניאל יואינג חוסם את גל מקל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully