וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את בורנמות'

התכולים ניצלו את ההפסד של טוטנהאם וטיפסו למקום השני, הפער מצ'לסי המוליכה עומד על שמונה נקודות בלבד. ראחים סטרלינג כבש ראשון (29) והיה מעורב גם בשער העצמי של טיירון מינגס (69)

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו. רויטרס
יצליחו להדביק את הפער? שחקני סיטי חוגגים/רויטרס

מנצ'סטר סיטי ניצחה הערב (שני) 0:2 את בורנמות' וטיפסה למקום השני בטבלת הפרמיירליג. התכולים המשיכו בכושר הטוב שלהם שכולל ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, וניצלו את ההפסד של טוטנהאם כדי לעבור אותה בטבלה. גם איבוד הנקודות של צ'לסי סייע לפפ גווארדיולה ושחקניו, שכעת נמצאים במרחק שמונה נקודות בלבד מהבלוז שמוליכים את הטבלה.

זה לא היה פשוט עבור הסיטיזנס, אך מי שעשה את ההבדל היה ראחים סטרלינג שכבש את הראשון, היה מעורב בשני וממשיך לככב תחת המאמן הספרדי. בדקה ה-29 סטיב קוק גלש לכדור רוחב של לירוי סאנה והדף אותו לעבר הקיצוני האנגלי, שלא התקשה מול השער וכבש בקלות את הראשון של קבוצתו. השער השני היה אחרי מבצע גדול של סטרלינג, שליהטט באגף שמאל והכניס כדור מסוכן למרכז הרחבה. סרחיו אגוארו וטיירון מינגס גלשו יחד לכדור שחדר לרשת ובהתחלה הארגנטינאי קיבל את השער, אך בסופו של דבר נקבע כי הבלם האנגלי היה זה שכבש שער עצמי. סיטי משיגה ניצחון ליגה 16 העונה, בורנמות' נשארת במקום ה-14 במרחק שש נקודות מהקו האדום.

עוד בנושא:

אנגליה: צ'לסי מעדה ב-1:1 מול ברנלי, לסטר סיטי במשבר עמוק
קלאודיו ראניירי: "אצטרך לשנות משהו, בלתי אפשרי להמשיך ככה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully