וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "כל מי שבא מבחוץ חושב שהוא המציא את הכדורגל"

13.2.2017 / 23:05

מאמן מכבי פתח תקוה תקף את ג'ורדי קרויף: "תנו לי חצי מהתקציב של מכבי תל אביב ותראו איפה נסיים". ההולנדי: "לא חשבתי שאשאר במועדון כל כך הרבה זמן, עכשיו אתרכז בדברים אחרים"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב נפרדה הערב (שני) מג'ורדי קרויף המאמן, אשר יחזור לעמדת המנהל המקצועי, אחרי 0:1 על מכבי פתח תקוה בליגה - זאת לאחר הניצחון באותה תוצאה, על אותה קבוצה, במסגרת רבע גמר גביע המדינה ביום רביעי האחרון. בזכות הניצחון, צימקו הצהובים את הפער מהפועל באר שבע המוליכה לחמש נקודות. ברק יצחקי כבש את שער הניצחון לעיני המאמן החדש ליטו וידיגאל, שיוצג במסיבת עיתונאים מחר ב-11:30.

"ניצחון חשוב, זה ברור", אמר קרויף. "אני חושב שהיה לנו קצת מזל שיצאנו מכאן עם שלוש נקודות. אני מודה לשחקנים שנלחמו על כל כדור בתקופתי. עכשיו אתרכז בדברים אחרים, אדאג שלמאמן החדש לא חסר כלום, שהאנרגיה קיימת ושדוחפים קדימה. כולם ירוויחו מכך. אני חושב שהקבוצה חזרה למסלול, וזה משמח".

ההולנדי הוסיף: "אני לא מסתכל רק על ההווה, אלא גם על העתיד. מכבי תל אביב צריכה מאמן במשרה מלאה, וזה המצב. אני תמיד אהיה פה כדי לתמוך ולעזור, למרות שאני חושב שהוא יסתדר, כפי שכל המאמנים הסתדרו. אנחנו מרגישים שיש לנו על מה להילחם העונה. אף אחד מהצדדים לא חשב שהקשר יהיה כל כך ארוך, גם לא אני".

"עברנו משוכה קשה מאוד", אמר יצחקי. "מכבי פתח תקוה אחת הקבוצות החזקות בליגה, אבל הגענו מוכנים. ידענו שהיינו צריכים לשלוט במרכז המגרש וזה מה שעשינו. הניצחון הגיע לנו. אני שמח שהצלחנו להחזיר את הפער מהפועל באר שבע לחמש נקודות. אני בטוח שג'ורדי ימשיך להיות מעורב, לדעתי אפילו עד סוף השנה. כולם רואים כמה הוא חשוב למערכת וכמה הוא חשוב לנו השחקנים. זה לא משנה מי על הקווים, על אף הריצה עם ג'ורדי. אנחנו צריכים להמשיך את זה. גולדהאר? אני מאמין שהוא רואה את כל המשחקים".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: וידיגאל צפה באימון לצד גולדהאר. האם אובארוב יסיים את תפקידו?
ההימור הכי גדול של קרויף: על מינוי מאמן מכבי תל אביב

מכבי תל אביב חוגגת בסיום/ברני ארדוב

"הגענו לכמות לא מבוטלת של מצבים ולא השכלנו להבקיע", אמר קובי רפואה. "מכבי תל אביב הגיעה למצב וחצי והבקיעה. זה חלק מהמשחק ואנחנו עם הפנים קדימה. כל הכבוד למכבי, אנחנו חושבים כבר על אשקלון. ג'ורדי? אני מכבד את כולם, אבל כל מי שבא בחוץ וחושב שהוא המציא את הכדורגל צריך לשים לב למה שקורה, עובדה שהיינו טובים יותר והגענו ליותר מצבים. המאמנים שבאים מבחוץ צריכים לכבד את הכדורגל הישראלי. הוא נמצא כרגע על גג העולם, אבל תן לי חצי מהתקציב של מכבי תל אביב ותראה איפה היינו מסיימים".

"אני לא רוצה לפגוע בג'ורדי, אני מכבד אותו, אבל כל מי שבא מבחוץ לא צריך לדבר ככה. ראיתם שיש לנו קבוצה חזקה שעומדת טוב על המגרש ומשחקת כדורגל, היום זה לא הספיק אבל אני מקווה שבפעמים הבאות זה יספיק. אני יודע שבאר שבע ומכבי יתמודדו על האליפות אמרתי את זה מהתחלה, אנחנו ננסה להשיג מקום באירופה דרך המקום השלישי. עכשיו צריך לחזור לנצח".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully