וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם פנה לאוהדים: "ביחד אפשר להציל את העונה המחורבנת הזו"

הפועל כפר סבא השלימה סיבוב ללא ניצחון, אחרי ה-1:0 מול בני סכנין, והבעלים בחר להעביר מסר לקהל. אבוקסיס הצהיר: "נהנה מאוד, לא יודע מה יהיה בעונה הבאה. אנחנו בכיוון הנכון"

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. אדריאן הרבשטיין
"הניצחון הגיע לנו היום". יוסי אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את הפועל כפר סבא וצברה נקודות חשובות במאבק על מקום בפלייאוף העליון. שחקניו של יוסי אבוקסיס שוב הראו אופי (0:1 שלישי ברציפות) והמשיכו בעונה הטובה שלהם, בעוד היריבה שוב התקשתה, סגרה 493 דקות ללא שער זכות וסיבוב שלם בליגה ללא ניצחון.

בסיום המאמן המנצח, יוסי אבוקסיס, היה מחויך והתייחס לתוצאות הטובות של קבוצתו: "רגל וחצי בפלייאוף העליון? זה לא נותן כלום. אנחנו בכיוון הנכון, רשמנו היום ניצחון חשוב אחרי שקבוצות הצמרת הפסידו נקודות, והיה חשוב לצבור הפרש בנקודות לקראת המחזורים האחרונים. לא נתנו משחק גדול היום, אבל היינו יכולים לגמור את המשחק, היו לנו כמה החמצות גדולות. עם זאת, גם כפר סבא היו מסוכנים. אני עדיין חושב שהגיע לנו לנצח כי הם לא הגיעו למצבים רבים אלא שלטו בצורה אופטית בחלקים מהמשחק".

עוד בנושא:

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא
מכבי תל אביב: וידיגאל צפה באימון לצד גולדהאר. האם אובארוב יסיים את תפקידו?

אלי כהן מאמן הפועל כפר סבא. אדריאן הרבשטיין
"מאמין שבסוף נמצא את הפתרונות". אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

כשנשאל על המשך דרכו בקבוצה אמר: "כבר אמרתי שאני לא רוצה לדבר על עצמי עד סוף העונה. מה שחשוב כרגע זה שהקבוצה תצליח, לא צריך להתעסק בי ובמשא ומתן שיהיה. אתם רואים שאני נהנה פה, עכשיו צריך לחכות לסוף העונה. עידן שמש עובד קשה ומגיע לו לפתוח. היתה לו החמצה גדולה בפתיחה, אבל הוא לא הוריד את הראש, המשיך לעבוד קשה וכבש. אני שמח בשבילו, זה מגיע לו".

בצד המפסיד, אלי כהן היה מאוד מתוסכל: "נתנו פייט אדיר היום. שלטנו במשחק והגענו לכמה מצבים ממש טובים. אנחנו נראים לא רע ושולטים, אך לא מצליחים לתעל את זה להבקעת שערים. אנחנו מנסים לשנות, שיניתי מערך לשלושה שחקני התקפה, צירפנו שחקנים ואנחנו עושים הכל כדי לשנות. אני חושב ששיחקנו טוב והגענו למצבים, אבל אני יודע שבשלב הזה של העונה צריך נקודות ולא מחמאות".

כהן המשיך: "בכל מקרה נמשיך לעבוד קשה ונחשוב איך להשתפר כי אין שום דרך אחרת להצליח. אני לא מסתכל על העבר אלא רק על התקופה שאני פה. אני עדיין לומד את הקבוצה תוך כדי תנועה, אני רואה שיש פה קבוצה טובה שבאה עם גישה נכונה וחיובית. זה לא תמיד מתבטא בתוצאות ובשביל זה אנחנו מנסים לשנות דברים. אני מאמין שבסוף נמצא את הנוסחא".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מאוחר יותר, בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם העלה פוסט לחשבון הפייסבוק: "אפשר להגדיר את מצבנו היום תחת הגדרה אחת ויחידה: רע מאוד. אנחנו יכולים לבחור ולפעול בכמה אופנים:

א. אנחנו יכולים לבכות על מר גורלנו, ליילל ולהתמרמר עד סוף העונה.

ב. אנחנו יכולים להאשים את הבעלים, המנכ"ל, הסמנכ"ל, מנהל השיווק, הדוברת, המאמן, השחקנים, העובדים, העירייה, המשטרה, מכבי האש, מד"א, המנהלת, האצטדיון ולהאשים גם את כל העולם כולו במצב הרע אליו הגענו.

ג. אנחנו יכולים לשים את הבכי, היללות והזעם בצד. אנחנו יכולים להתאחד סביב הקבוצה עד לסיום העונה, כולנו ביחד, ולהציל את העונה המחורבנת הזאת ביחד ב-11 המשחקים שנותרו לנו לסיום.

אני בוחר באופציה של המעשים, באופציה של להרים את הראש ולהאמין שאפשר, באופציה שביחד נצליח להציל את העונה הזאת ולהישאר בליגת העל גם בעונה הבאה.
אנחנו לא ניתן לגאוותנו ליפול, אנחנו לא ניתן למועדון שלנו ליפול, אנחנו לא לוזרים, אנחנו ווינרים בנשמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully