וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "מאוכזבים מהנקודה, הליגה עדיין לא גמורה"

צ'לסי מדוכדכת אחרי ה-1:1 עם ברנלי, המנג'ר דרוך: "חשוב שנתחיל מחדש". פדרו: "הליגה הזאת קשה מאוד". וגם: אוהד ברנלי מנע מכדור לפגוע בפניו של ילד ביציע והפך לגיבור היום

מנג'ר צ'לסי אנטוניו קונטה. AP
לא מוריד את הרגל מהגז. קונטה/AP

צ'לסי אכזבה כשלא הצליחה לנצח הערב (ראשון) את ברנלי, ובכל זאת הגדילה - לפחות באופן זמני - את הפער בפסגה לעשר נקודות. מנצ'סטר סיטי, שתתארח מחר אצל בורנמות', תוכל לצמק את הפער לשמונה נקודות. הבלוז עלו ליתרון בטורף מור משער מוקדם של פדרו (7), אולם רובי בריידי השווה (24) למדורגת 12.

"אנחנו חייבים להיות מאוכזבים מהנקודה הזאת", הודה אנטוניו קונטה. "היינו יכולים לנצח. חבל, כי התחלנו טוב מאוד ויצרנו הזדמנויות, אבל ברנלי השוותה מבעיטה חופשית ובמחצית השנייה זה הפך להיות משחק פיזי עם כדורים ארוכים ואנחנו לא מכירים את הסגנון הזה. עכשיו חשוב שנתחיל מחדש. נותרו עוד 13 משחקים, אנחנו יודעים שהדרך ארוכה אבל חשוב שנמשיך לעבוד באותה צורה ולהילחם. הליגה עדיין לא גמורה והכל יכול לקרות".

על העקיצה של ז'וזה מוריניו, לפיו האלופה שבדרך משחקת הגנתי, אמר קונטה: "אני לא אוהב להגיב למאמנים אחרים, אני לא אוהב את המשחק הזה".

פדרו, שכאמור כבש את השער הראשון במשחק, הוסיף: "אנחנו יודעים שיש לי יתרון טוב, אבל הליגה הזאת קשה מאוד. ננסה לקחת אליפות צעד אחר צעד. יהיה קשה עד הסוף, כי מנצ'סטר סיטי יכולה להתקרב אלינו. אני מקבל יותר דקות ומקווה להמשיך ככה".

גיבור הערב כלל לא היה על כר הדשא. בדקה ה-19 בעט אשלי בארנס כדור חזק מחוץ לרחבה ששעט מחוץ למסגרת ואל היציע. ברגע האחרון, כשנדמה היה שיפגע באוהד צעיר, אחד מאוהדי ברנלי הציל את הילד מפגיעה לא נעימה והפך לגיבור ברשתות החברתיות. "לא כל הגיבורים לובשים גלימות", כתב גולש אחד, בעוד אחר הציע לפפ גווארדיולה להחתימו באופן מיידי במנצ'סטר סיטי.

עוד בנושא:

אנגליה: צ'לסי מעדה וסיימה ב-1:1 מול ברנלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully