וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטרוב הלוהט זכה בטורניר סופיה, סשה זברב זכה במונפלייה

גריגור דימיטרוב זכה בתואר שני העונה, אחרי שגבר 5:7, 4:6 על דויד גופן בבירת בולגריה לעיני קהל נלהב והמשיך את פתיחת העונה הנפלאה. זברב גבר על גאסקה ומנע ממנו זכייה שלישית ברציפות

סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
והוא רק בן 19. סשה/רויטרס

אלכסנדר (סשה) זברב זכה היום (ראשון) בטורניר מונפלייה שבצרפת (סך פרסים 540 אלף יורו) אחרי שגבר בגמר 6:7 (4), 3:6 על רשאר גאסקה המקומי, ומנע מיריבו הצרפתי זכייה שלישית ברציפות בטורניר.

זברב, המדורג 21 בעולם (ו-4 בטורניר), השלים את הניצחון תוך שעה ו-28 דקות על המדורג 22 בעולם, הפייבוריט המקומי, והגרמני בן ה-19 זכה בתואר ATP שני בקריירה. ההפסד קטע רצף של עשרה ניצחונות לגאסקה באולם במונפלייה. הגרמני, שמתחרה גם על התואר בזוגות עם אחיו מישה, המשיך את מפח הנפש לצרפתים, אחרי שהדיח בחצי הגמר את ג'ו ווילפרד צונגה. זברב גרף 86 אלף יורו על הזכייה, ו-250 נקודות דירוג שצפויות להעלות אותו שלושה שלבים נוספים בדירוג.

גריגור דימיטרוב טניסאי בולגרי. רויטרס
נראה מצוין. דימיטרוב/רויטרס

* גריגור דימיטרוב זכה היום בטורניר סופיה (540 אלף יורו), אחרי שניצח 5:7, 4:6 על דויד גופן. רק לפני שבועיים הבולגרי גבר על יריבו הבלגי ברבע גמר אליפות אוסטרליה, והיום דימיטרוב (13 בעולם) עלה למאזן 0:3 מול גופן (11 בעולם) עם ניצחון תוך שעה ו-38 דקות מול הקהל הנלהב בבירת בולגריה.

עבור דימיטרוב זו פתיחה נהדרת לעונה, אחרי שזכה בטורניר בריסביין בתחילת השנה, ובאליפות אוסטרליה נעצר רק בחצי הגמר, והוא צפוי לעלות שלב אחד למקום ה-12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully