וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג הכניעה את הופנהיים, פרייבורג גברה על קלן

הזאבים חזרו לנצח אחרי רצף של שלושה הפסדים עם 1:2. זובר (26) כבש ראשון, אך פגז של ארנולד (50) ודחיקה של דידאבי (70) הפכו. 1:2 גם לפרייבורג בזכות שער ניצחון של מקסימיליאן פיליפ (77)

שחקני וולפסבורג חוגגים. GettyImages
שחקני וולפסבורג חוגגים/GettyImages

המחזור ה-20 בליגה הגרמנית נמשך היום (ראשון) עם שני מפגשים. וולפסבורג מחקה יתרון מוקדם בדרך לניצחון 1:2 מול הופנהיים, בעוד פרייבורג גברה באותה תוצאה על קלן.

שחקני הופנהיים. GettyImages
הפסד שני העונה. שחקני הופנהיים/GettyImages

וולפסבורג - הופנהיים 1:2

אחרי שלושה הפסדים רצופים, כולל הדחה מהגביע מול באיירן מינכן, הזאבים חזרו לנצח. המארחת, שעברה מהפכה בסגל במהלך ינואר, הצליחה לברוח מעט מהתחתית הרותחת והנחילה לאורחת הפסד שני העונה. סטיבן זובר (26) העלה את הופנהיים ליתרון עם בעיטה שטוחה שהכניע את דייגו בנאליו. מקסימילאן ארנולד העיר את היציעים עם פגז לפינה של אוליבר באומן וקבע 1:1 בדקה ה-50. דניאל דידאבי, שעלה מהספסל במחצית, השלים את המהפך אחרי ערבוביה ברחבה, שש דקות לאחר מכן דחיקה של מריו גומז נעצרה אצל באומן. וולפסבורג עם ניצחון שישי העונה, הופנהיים מאבדת גובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שוער פרייבורג אלכסנדר שבולוב. GettyImages
דרך חדשה? שבולוב/GettyImages

פרייבורג - קלן 1:2

אחרי שניצחה פעם אחת בלבד בשבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות פרייבורג משיגה שלוש נקודות חשובות וחוזרת לתמונת המאבק על כרטיס לאירופה. עבור האורחת היה זה הפסד שני ברציפות, אחרי שהודחה מהגביע באמצע השבוע שעבר. וינצ'נזו גריפו נגח מקרוב ריבאונד כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-32, אנתוני מודסט השווה עם ריבאונד משלו בדקה ה-39, אולם המילה האחרונה היתה שייכת למקסימיליאן פיליפ - נכון, עם ריבאונד שלישי, הפעם אחרי בעיטה חופשית אדירה שננעצה בקורה (77). ההפסד של קלן (המדורגת שביעית ערב המחזור) אף עשה היסטוריה, כשלראשונה בתולדות הבונדסליגה, כל הקבוצות במקומות 2-7 הפסידו באותו מחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully