וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "במשחק אחד אין עדיפות", נמצא פתרון לסוגיית רועי הובר

ירושלים דרוכה לקראת חצי גמר הגביע מול חולון: "הקבוצה שתרצה יותר, תנצח" (ב', 21:15, ספורט5). היירסטון, ג'ונס ורנדל לא בסגל. אליפות חיל האוויר בהשתתפות גארד חולון נדחתה לשלישי

יוסי ציפקיס

העולה השנייה לגמר גביע המדינה בכדורסל תיקבע מחר (שני) בתום משחק חצי גמר השני בין הפועל חולון להפועל ירושלים (21:15, שידור ישיר בספורט 5+, שופטים: ספי שמש, עומר אסתרון ואלעד לייבוביץ'). שתי הקבוצות נפגשו עד היום ארבע פעמים בגביע המדינה כשהמאזן עומד על 2:2. בפעם האחרונה שתי הקבוצות בחצי הגמר ב-2008, בדרך לזכייה האחרונה של ירושלים, כשהאדומים מנצחים 100:102. הפועל ירושלים זכתה עד היום בארבע גביעי מדינה, ואילו הפועל חולון זכתה פעם אחת בגביע, בשנת 2009.

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
בדרך לתואר ראשון? פיאניג'אני/יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים מגיעה למשחק אחרי ההישג הגדול ביותר שלה העונה, כשסיימה במקום הראשון בבית הטופ 16 ביורוקאפ והעפילה לרבע גמר המפעל עם יתרון ביתיות. כעת מתפנים האדומים להשיג את התואר השני שלהם העונה, גביע המדינה, שנערך באולם הביתי שלהם. למרות שעל פניו הם מגיעים בסיטואציה הטובה ביותר, בירושלים מתעקשים שהם לא פייבוריטים לזכייה בגביע, והמאמן סימונה פיאניג'ני והקפטן יותם הלפרין התנערו מההגדרה הזאת במסיבת העיתונאים שלפני המשחק. מלבד מאליק היירסטון שלא נמצא בישראל לא רשמה ירושלים לקראת המשחק גם את שון ג'ונס ובריאן רנדל, שעדיין לא נרשם במשרדי האיגוד. בר טימור, שקיבל מנוחה מלאה נגד ניז'ני נובגורוד באמצע השבוע שעבר, צפוי לשחק.

"כשיש תואר על השולחן צריך לעשות הכל ולתת הכל כדי להשיג אותו", נאמר בירושלים לשחקנים. ליאור אליהו אמר באימון הערב: "אנחנו נפגשים עם קבוצה שניצחה אותנו פעמיים העונה. נכון שיש להם סגל אחר , בלי קאליף וויאט ודגן יבזורי, אבל עדיין מדובר בקבוצה מסוכנת שגם ניצחה את ראשון לציון בהפרש גדול, אז נעשה הכל כדי לנצח. אנחנו עדיפים? אין כזה דבר במשחק אחד, לכן הפיינל פור לא ספורטיבי, כי במשחק אחד הכל יכול לקרות. אולי על הנייר אנחנו קבוצה טובה יותר אבל זה לא אומר כלום, הקבוצה שתרצה יותר - תנצח".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דן שמיר מאמן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
עצבני במסע"ת. דן שמיר/יוסי ציפקיס

למרות ההתרגשות הגדולה בהפועל חולון לקראת החזרה למעמד חצי גמר גביע המדינה אחרי חמש שנים, בצוות המקצועי ובהנהלת הקבוצה התעסקו במצב הלא פשוט איתו מגיעים הכתומים לבירה. את קאליף וואייט שגמר את העונה בשל פציעת ברך, מחליף טו הולוואי שנחת בארץ רק ביום חמישי, ואילו דגן יבזורי ייעדר לאחר שקרע את המיניסקוס. שלומי הרוש נמצא בספק למשחק בשל פציעה בשריר התאומים. מעל אלפיים אוהדי חולון שיגיעו לבירה מגיעים אופטימיים וינסו לייצר אווירה ביתית לקבוצתם בדרך אולי לניצחון שלישי העונה על האדומים, והגעה לגמר לראשונה מאז שנת 2009.

שלומי הרוש הוסיף: "עברנו שבוע לא קל , בטח אחרי כל הפציעות, אבל מדובר במעמד חצי הגמר ונבוא עם כל הכוח. זה מעמד מרגש והפעם השנייה שלי שאני משתתף בו בשש השנים האחרונות. זה לא מעמד שמגיעים אליו בכל שנה ואני מקווה שנעשה את המקסימום ושזה יספיק. בכל משחק אנחנו נותנים 200 אחוז. אנחנו מגיעים אגרסיביים, מציגים הגנה חזקה וזה לא משנה מי משחק. עדיין יש לנו סגל מספיק טוב ולא נתמסכן, מי שכאן יצטרך לתת יותר. שאלו אותי איך אחגוג אם ניקח את הגביע, אך זה רחוק מאיתנו".

בשעות הערב נמצא פיתרון לסוגיית רועי הובר, שאמור היה לשחק בבוקר המשחק באליפות חיל האוויר ברמת דוד, כשהטורניר נדחה ליום שלישי.

רועי הובר הפועל חולון מול בר טימור הפועל ירושלים. לירון מולדובן
הכל בסדר. רועי הובר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully