וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "לא רוצה לעזוב את סלטיק, אני שמח וטוב לי כאן"

קשר סלטיק חזר לשחק באופן סדיר: "הרגשה נהדרת, צריך להתמודד כאן עם תחרות. אחרי ששוחחתי עם המאמן החלטתי להישאר, אני רוצה להראות לו שמגיע לי לשחק כאן"

ניר ביטון (משמאל) עם ליאם הנדרסון שחקני סלטיק. GettyImages
נשאר בירוק, בינתיים. ביטון/GettyImages

לא מעט שמועות עלו בשבועות האחרונים בהקשר של ניר ביטון. קשר סלטיק כבר בן 25, ולפחות על פי הדיווחים, עשוי למצוא את עצמו בקבוצה אחרת כבר בעונה הבאה. אלא שאם שואלים את ביטון, לא נראה שהוא הולך לעזוב כל כך מהר. הקשר, שסיפק בישול מרהיב אמש (שבת) ב-0:6 של סלטיק על אינברנס בשמינית גמר הגביע הסקוטי, העניק ראיון לתקשורת המקומית ודיבר בין היתר גם על עתידו.

"זה אולי נשמע קצת מוזר, אבל מאז שבתי נולדה אני מרגיש שיש לי אחריות אמיתית", אמר ביטון. "אני חושב על אמה כל היום, בכל פעולה שאני עושה. אני צריך לדאוג לה. אמרו לי שזה יהיה אחד הרגעים הכי יפים בחיים שלי, וזה אכן ככה. עדיין לא החלפתי לה חיתול, אשתי עושה הכול. עכשיו לאשתי יש שני תינוקות בבית, אני ואמה".

ביטון הוסיף: "חזרתי לשחק במשחקים האחרונים וזו הרגשה נהדרת. אין מה לעשות, בסלטיק צריך להתמודד עם תחרות. זה לא קל מבחינה מנטלית, אבל צריך תמיד לכבד את שאר חבריך לקבוצה. מעולם לא דיברתי על עזיבה. תמיד יש שמועות בנוגע לשחקנים, וצריך להתמודד עם זה. אחרי ששוחחתי עם המאמן, אמרתי שאני רוצה להישאר. אני רוצה להראות לו שמגיע לי לשחק כאן. אני לא מאלה שאומרים שהם רוצים לעזוב אם הם לא משחקים. זה לא אני. אני לא רוצה לעזוב לשום מקום כרגע. אם הייתי רוצה לעזוב, לא הייתי חותם על חוזה חדש (חתם עד 2020). אני שמח וטוב לי באחת הקבוצות הכי גדולות באירופה".

עוד בנושא

תומר חמד ממשיך ללהוט עם צמד במדי ברייטון, בישול נהדר לניר ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully