וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן שהר לא סובל מקרע, אך עדיין בספק לבשיקטאש

12.2.2017 / 18:20

החלוץ עבר בדיקה ונשללה אפשרות של קרע בשריר, אבל הוא עדיין סובל מכאבים. בוזגלו עושה מאמצים לשחק. שביעות רצון לאחר אשקלון: "הניצחון הכי חשוב העונה". התקרבות במו"מ מול ראדי

יוסי ציפקיס

1. "היו דקות טובות, אך אנחנו נראים פחות טוב העונה"

כמו אחרי כל משחק, גם לאחר הניצחון על הפועל אשקלון, ניגשו שחקני הפועל באר שבע להודות לאוהדים ביציע הדרומי עם סיום המשחק. מאמן הכושר, דרור שמשון, לחש לכל אחד מהשחקנים מספר מילים. "הוא אמר לנו שהאוהדים גאים בנו על המאמץ", הסבירו השחקנים. "היו לנו דקות טובות, אך אנחנו נראים פחות טוב בתקופה האחרונה", אמר אחד השחקנים. "זה היה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה, כי הפסד יכול היה לגרום להתרסקות".

עוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה את הפועל אשקלון 1:2
אליניב ברדה: "היה קשה אבל מתוק". ברק בכר: "שמח שהוא חזר בזמן"

שחקני הפועל אשקלון טל מכלוף, אבי מלכה מול שחקן הפועל באר שבע בן שהר. יוסי ציפקיס
לפחות אין קרע בשריר. בן שהר, רגע לפני הפציעה/יוסי ציפקיס

2. שביעות רצון מהיכולת של אליניב ברדה

אליניב ברדה עשה מאמצים גדולים כדי להיות כשיר למשחק מול הפועל אשקלון. בצוות המקצועי חששו לסכן את החלוץ, כשבסיום אף ברק בכר התייחס לנושא כשאמר שתכנן להעניק לקפטן 30 דקות לכל היותר, אלא שהפציעה של בן שהר הקפיצה את ברדה לכר הדשא כבר לאחר תשע דקות. זה השתלם, לאחר שהחלוץ כבש צמד ודאג להשאיר את הנקודות בטרנר. במועדון חגגו את חזרתו של השחקן הוותיק, ובטוחים שיהיה גורם מכריע במאבקים בליגה בהמשך העונה: "הוא היה פה לכל אורך הדרך עם כל השחקנים, ולכן הם מאושרים שהוא זה שהביא את הניצחון", אמר אחד מחבריו. "חשוב מאוד שהוא כבש, הוא קריטי עבורנו העונה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יוסי ציפקיס

3. בן שהר לא סובל מקרע, בספק לבשיקטאש

על הניצחון העיבה הפציעה של בן שהר, שהוחלף בברדה כבר אחרי תשע דקות. בסיום אמר החלוץ כי הוא חש בכאבים עזים, ובקבוצה חוששים שהוא לא יהיה כשיר למפגש מול בשיקטאש בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית ביום חמישי הקרוב. התכנון היה לתת לשהר לשחק 60 דקות בלבד זאת לקראת המשחק מול הטורקים. החלוץ עבר בדיקת אולטרסאונד באזור הירך, בה נשלל חשש לקרע בשריר. בנוסף, מאור בוזגלו ומוחמד גדיר עדיין בספק. הקשר סובל מכאבים חזקים בכתף אך הבהיר לחבריו שיעשה הכול כדי לשחק נגד הטורקים. גדיר ינסה לשוב לאימונים, ולאחר מכן יתברר האם יוכל ליטול חלק במשחק.

4. התקדמות במו"מ עם ראדי, אלו ואיינבינדר עדיין על הכוונת לעונה הבאה

בהפועל באר שבע ממשיכים לחשוב גם על העונה הבאה, כשלראשי המועדון ברור שללא מעט שחקנים יהיה ביקוש בקבוצות באירופה. אחרי הכישלון במשא ומתן מול בוזגלו, בקבוצה יכולים להתעודד מכך שבימים האחרונים חלה התקדמות משמעותית במשא ומתן עם מהראן ראדי בנוגע להארכת חוזהו. הקשר זכה למחמאות אדירות על היכולת שהציג. בנוסף, בשורות האלופה ממשיכים להציב את דור אלו ממכבי פתח תקוה ודן איינבינדר מבית"ר ירושלים בראש רשימת הרכש לעונה הבאה.

(עדכון ראשון: 08:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully